کد خبر: 260650
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۳:۲۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از جانشین احتمالی قاضی‌زاده هاشمی؛

چه کسی بر صندلی وزارت بهداشت تکیه می‌زند؟

گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص گزینه‌های احتمالی وزارت بهداشت مطرح می‌شود، اما محتمل‌ترین گزینه سعید نمکی، سرپرست فعلی این وزارتخانه است.این احتمال زمانی قوت بیشتری گرفت که تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت مجلس به دیدار سعید نمکی رفتند و با او مسائل مختلفی را درباره وزارت بهداشت بررسی کردند.

حجم ویدیو: 7.19M | مدت زمان ویدیو: 00:02:27 دانلود ویدیو
کد خبر: 260650
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۳:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دو هفته پیش خبر استعفای وزیر بهداشت در اعتراض به کاهش بودجه‌ سلامت منتشر شد. 4 روز بعد از آن هم رییس‌جمهور با استعفای سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی موافقت و سعید نمکی را به عنوان سرپرست جدید وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد. سعید نمکی معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه است. او دکترای ایمونولوژی پزشکی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و در سال 1394به معاونت امور اجتماعی و عمومی در سازمان مدیریت منصوب شد و به گفته خودش 25 سال پیش از این تاریخ، معاون بهداشتی وزیر بهداشت هم بوده است. نمکی پیش از معاون شدن در سازمان برنامه و بودجه، معاون محیط‌ طبیعی سازمان محیط ‌زیست بوده است.

در این میان گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص گزینه‌های احتمالی وزارت بهداشت مطرح می‌شود، اما محتمل‌ترین گزینه سعید نمکی، سرپرست فعلی این وزارتخانه است.

این احتمال زمانی قوت بیشتری گرفت که تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت مجلس به دیدار سعید نمکی رفتند و با او مسائل مختلفی را درباره وزارت بهداشت بررسی کردند. بر طبق خبرها احتمالا هفته آینده رییس‌جمهور سعید نمکی را به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت به مجلس معرفی می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها