کد خبر: 260655
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۲۰:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای فرهنگی/ ۲۳ دی‌ماه ۱۳۹۷

از جشن تولد 80 سالگی علی رفیعی تا انتقاد فائزه هاشمی از توقیف مستند «مثل یک زن»

انتقاد فائزه هاشمی نسبت به توقیف مستند «مثل یک زن»، برگزاری جشن تولد 80 سالگی علی رفیعی در تالار وحدت و لغو مجوز برگزاری کنسرت علی زندوکیلی در مشهد از مهم‌ترین خبر‌های فرهنگی 23 دی‌ماه 97 بود.

از جشن تولد 80 سالگی علی رفیعی تا انتقاد فائزه هاشمی از توقیف مستند «مثل یک زن»
کد خبر: 260655
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۲۰:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مستند «فائزه هاشمی» چرا توقیف شد؟ فائزه هاشمی با انتقاد از توقیف نمایش مستند «مثل یک زن» که درباره زندگی او ساخته شده، با تاکید بر اینکه «این اتفاق کاملا غیرقانونی و بر اساس سلیقه شخصی است» گفت: اگر پرونده مفتوحی هم برای من وجود داشته باشد، تا زمانی که به حکم نرسیده، نمی‌تواند از نظر قانونی مانعی تلقی شود.

صحبت‌های مجید مجیدی درباره سینمای ایران و چین مجید مجیدی، کارگردان صاحب نام ایرانی با اشاره به اشتراکات فرهنگی و سیاسی دو کشور ایران و چین گفت: سینما و فیلمسازی نیز از زمینه‌های مهم فعالیت مشترک میان هنرمندان ایران و چین است.

یک کنسرت دیگر در مشهد لغو شد معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از لغو مجوز اجرای کنسرت موسیقی علی زندوکیلی در مشهد خبر داد.

واکنش حسین انتظامی به نشست ضدایرانی در لهستان حسین انتظامی، سرپرست سازمان سینمایی اعلام کرد هفته فیلم لهستان تا زمان «رفتار مناسب ورشو» برگزار نخواهد شد.

جشن تولد علی رفیعی در تالار وحدت جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر، سالروز تولد 80 سالگی علی رفیعی را روی صحنه تالار وحدت جشن گرفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها