جنرال موتورز، کادیلاک‌های برقی تولید می‌کند

کادیلاک، یکی از برندهای خاطره‌ساز شرکت جنرال موتورز است و حالا این شرکت قصد دارد تولید مدل‌های بنزین‌سوز خودروی مذکور را متوقف کند و تنها کادیلاک‌های برقی تولید کند.

جنرال موتورز، کادیلاک‌های برقی تولید می‌کند
کد خبر: 260657
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| اولین مدل برقی کادیلاک با باتری جدیدی تولید خواهد شد که البته هنوز جزئیات فنی آن اعلام نشده است.

منابع مطلع می‌گویند جنرال موتورز به منظور جذاب کردن کادیلاک‌های برقی خود قصد دارد هویت آنها را با استفاده از ویژگی ها و امکانات متنوعی از کادیلاک‌های قدیمی متمایز سازد که البته هنوز در این زمینه اخبار و اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

جنرال موتورز بسیار دیر وارد بازار تولید و فروش خودروهای برقی شد. یکی از خودروهای برقی تولیدی این شرکت Chevy Bolts نام دارد که میزان فروش آن در سال 2018 نسبت به سال 2017 با 20 درصد کاهش به 18019 دستگاه کاهش یافت.

ناظران بازار می گویند جنرال موتورز از بسیاری از رقبای خود در زمینه تولید خودروهای برقی عقب افتاده و در ماه های اخیر شرکت هایی مانند آئودی، مرسدس بنز، جگوار و بی‌ام‌و خودروهای برقی پیشرفته‌ای را تولید کرده‌اند که هدف همگی آنها رقابت با خودروهای برقی تسلا و به‌خصوص مدل اس است.

جنرال موتورز در واکنش به تلاش‌های رقبا اعلام کرده که قصد دارد تا سال 2023 بیست مدل خودروی برقی جدید تولید کند، اما مشخص نیست آیا خودروهای یادشده بازار و مشتری خواهند داشت یا خیر.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها