سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۳ دی‌ماه ۱۳۹۷

از هشدار پلیس فتا به مردم درباره سایت‌های شرط‌بندی تا 10 برابر شدن مصرف قلیان در میان دختران دانشجو

مسوولان دانشگاه آزاد در مظان اتهام ارتکاب قتل شبه عمد، هشدار پلیس فتا به مردم درباره سایت‌های شرط‌بندی، آمار طلاق در زنجان و افزایش 10 برابری مصرف قلیان در میان دختران دانشجو از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز 23 دی‌ماه بودند.

از هشدار پلیس فتا به مردم درباره سایت‌های شرط‌بندی تا 10 برابر شدن مصرف قلیان در میان دختران دانشجو
کد خبر: 260686
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رسول کوهپایه‌زاده، وکیل پایه یک دادگستری گفت: مسئولان دانشگاه علوم تحقیقات در حادثه واژگونی اتوبوس در این دانشگاه، در مظان اتهام ارتکاب قتل شبه عمد هستند.

با آغاز مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا، تبلیغات برای شرط‌بندی و پیش‌بینی نتایج مسابقات فوتبال نیز افزایش داشته است، موضوعی که پلیس فتا در مورد آن هشدار داده و از شهروندان خواسته تا فریب این تبلیغات را نخورند.

مینو محرز، رئیس مرکز تحقیقات ایدز با اشاره به اینکه روسپی‌گری و روابط نامشروع در بالا رفتن آمار ایدز در زنان موثر است،گفت: اما در آن حد نیست که باعث رشد ده برابری ایدز در زنان شود، بلکه برقراری تماس‌های مشروع و عادی برای رشد ده برابری ایدز در زنان کافی است.

حجت‌الاسلام صادق نیارکی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان بیشترین علل طلاق در این استان را بر اساس آمار، خیانت همسران به یکدیگر عنوان کرد.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ه) با بیان اینکه دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد یا یتیم هستند یا جزو افراد مشمول طرح محسنین، گفت: ماهانه 220 هزار تومان به حساب دانش‌آموزان مناطق محروم واریز می‌شود.

محمد عبده‌زاده مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به بهبود شرایط دارویی کشور در ماه‌های اخیر گفته: تمام داروهای بیماران خاص تامین و ذخیره شده و تا پایان سال مشکلی در تامین این داروها نخواهیم داشت.

محمدرضا مسجدی، رئیس شبکه ملی پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر گفت: 35 تا 40 درصد دانشجویان کشور تجربه مصرف قلیان دارند و مصرف این ماده دخانی در دختران دانشجو 10 برابر بیشتر شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها