کد خبر: 260760
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۷:۲۸:۰۰
| |

حشد شعبی عراق:

اسناد دخالت آمریکا در اقدامات تروریستی عراق را در اختیار داریم

حشد شعبی که به بسیج عراق نیز معروف است اعلام نموده که مدارکی در اختیار دارد که نشان می‌دهند آمریکایی‌ها اقدام به تحریک هسته‌های خاموش داعش برای انجام عملیات تروریستی کرده است

اسناد دخالت آمریکا در اقدامات تروریستی عراق را در اختیار داریم
کد خبر: 260760
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۷:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حشد شعبی عراق اعلام مدارکی در اختیار دارد که نشان می دهند آمریکا در ایجاد نا امنیی وعملیات تروریستی در این کشور دخالت مستقیم دارد.


به گزاش اعتمادآنلاین ، یکی از فرماندهان حشد شعبی در گفتگو با پایگاه الاتجاه پرس عراق تاکید کرد ، این گروه مدارکی در اختیار دارد که نشان می دهند آمریکایی ها اقدام به تحریک هسته های خاموش داعش برای انجام عملیات تروریستی کرده است.


قاسم مصلح از فرماندهان عملیاتی حشد شعبی در غرب الانبار در این رابطه افزود نیروهای حشد شعبی به طور کامل اوضاع امنیتی مناطق غرب عراق را در کنترل خود دارند اما دولت عراق باید تصمیم قاطعی را در رابطه با دخالت آمریکا در امور داخلی کشور بگیرد.


وی که بعد از انفجار خونین در بازاری در شهر قائم در غرب عراق سخن می گفت تاکید کرد ، دولت عراق باید تصمیم خود را در رابطه با ممنوعیت ورود نیروهای آمریکایی به این شهر بگیرد زیرا آنها عامل اصلی وقوع مشکلات امنیتی در این این منطقه هستند.


وی با اشاره به اینکه از این منطقه گروه داعش کار خود را آغاز و در همین منطقه هم کارش تمام شد ، تاکید کرد آمریکا اقدام به تحریک برخی از هسته های تروریستی باقی مانده برای برهم زدن امنیت وثبات منطقه وایجاد فتنه بین اهالی ونیروهای جشد شعبی می کند.


وی در رابطه با دلایل خود گفت: بعد از تحقیقاتی که در مورد انفجار شش ماه پیش در این منطقه انجام گرفت مشخص شد برخی از کسانی که در این انفجار دست داشتند حامل برگ های هویتی بودند که به آنها اجازه تردد در پایگاه آمریکایی را می دهد واین امر خود بیانگر نقش نیروهای آمریکایی حاضر در این منطقه در هدایت گروههای تروریستی دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها