سردار آزمون:

موفقیت تیم ملی مهم است نه آقای گلی من

«سردار آزمون» تاکید کرد که دستیابی به عنوان قهرمانی در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا در امارات به همراه تیم ملی ایران برای او مهم تر و بهتر از دست یافتن به عنوان آقای گلی است.

موفقیت تیم ملی مهم است نه آقای گلی من
کد خبر: 260825
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۰۸:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز یکشنبه نوشت: مهاجم گلزن تیم ملی ایران با چشم پوشی از نظرات و گمانه زنی ها در خصوص بازگشتش به مسیر کسب عنوان برترین گلزن رقابت های جام ملت های 2019 آسیا، مصرانه بر این موضوع تاکید کرد که وی همواره اهداف تیمش را به آرزوهای شخصی ترجیح می دهد.


آزمون با 2 گلی که در بازی روز گذشته مقابل ویتنام به ثمر رساند، موفق شد تا آمار کلی گل های خود تا اینجای رقابت ها را به عدد سه رسانده و صدر جدول برترین گلزنان را تسخیر کند.


با این حال، مهاجم تیم روبین کازان روسیه پس از کمک به تیم ملی کشورش در مسیر راهیابی به مرحله حذفی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا، در مصاحبه ای تاکید کرد که علاقه ای به افتخارات و عناوین شخصی ندارد.


آزمون در این باره اظهار داشت: از عملکرد تیم خوشحال هستم نه به واسطه گل هایی که به ثمر رساندم؛ برای من اهمیتی ندارد که چه کسی گل می زند یا چه کسی موفق به گلزنی نمی شود؛ بلکه موفقیت تیم بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است؛ بی شک به موضوعاتی مثل آقای گل شدن، فکر نمی کنم.


لژیونر جوان و محبوب «کارلوس کی روش» پرتغالی تصریح کرد: گل زدن کار بزرگی است چرا که نتیجه تلاش شما است و از این بابت شکر گزارم اما قهرمان تورنمنت شدن به مراتب بهتر از آقای گل شدن است.


این در حالی است که هنوز تکلیف صدرنشین گروه چهارم روشن نشده است؛ ایرانی ها چهارشنبه هفته جاری در دیداری که یادآور تقابل قبلی آنها در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های سال 2015 است، در برابر همسایه خود صف آرایی خواهند کرد. ایران در گروه چهارم با تیم های عراق، ویتنام و یمن هم گروه است و در حال حاضر با شش امتیاز و به دلیل تفاضل گل بیشتر در صدر جدول قرار دارد. تیم عراق نیز با همین تعداد امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم است. تیم های یمن و ویتنام نیز تاکنون هر 2 دیدار خود را به ایران و عراق واگذار کرده اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها