کد خبر: 260971
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

کیانوش عیاری در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

«خانه پدری» دچار یک فاجعه شده که نیاز به کمک دارد/ «خانه پدری» و «کاناپه» به خواب زمستانی رفته‌اند

کیانوش عیاری درباره درباره اکران «خانه پدری» گفت: «آقای داروغه‌زاده گفت این فیلم می‌تواند در گروه هنروتجربه اکران شود. شما به از این اظهار نظر خنده‌تان نمی‌گیرد؟ من که خنده‌ام می‌گیرد. چون صحبت‌های بامزه‌ای هستند که فقط می‌توان به آن خندید. مثل اینکه «خانه پدری» و «کاناپه» به خواب زمستانی رفته‌اند. اما من منتظر و امیدوار هستم. درباره «کاناپه» هیچ مذاکره ای نکرده‌ام. خیلی از مسائل بعد از اتمام سریال «87 متر» مشخص خواهد شد»

«خانه پدری» دچار یک فاجعه شده که نیاز به کمک دارد/ «خانه پدری» و «کاناپه» به خواب زمستانی رفته‌اند
کد خبر: 260971
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| این روز‌ها ادم فکر می‌کند که عده‌ای قصد دارند تا سر کیانوش عیاری را گرم کنند تا او یاد سرنوشتی که برای «خانه پدری» و «کاناپه» رقم زده‌ا‌ند نیفتد. عیاری هنوز مشغول فیلمبرداری سریال «87 متر» است و طبق گفته او این سریال 5 یا 6 ماهی تا پایان راه زمان دارد.

کیانوش عیاری کارگردان سینما درباره مراحل فنی سریال «87 متر» به اعتمادآنلاین می‌گوید:‌ مثل اینکه سریال «87متر» تمام نخواهد شد.

او با خنده ادامه می‌دهد: البته ما با سرعت در حال کار هستیم و مراحل زیادی از این سریال پیش رفته است. فکر می‌کنم 5 یا 6 ماه دیگر این مجموعه به پایان برسد و برای تابستان از تلویزیون نمایش داده شود.

عیاری درباره نمایش فیلم «کاناپه» در فستیوال‌های بین المللی می‌گوید: « قصد چنین کاری را داشتم. تا همین چند ماه گذشته اشتیاق زیادی برای نمایش آن خارج از ایران داشتم اما شاید باورتان نشود امروز زمان خالی برای انجام کار‌هایی که برایم مهم هستند ندارم.»

کارگردان فیلم «خانه پدری» درباره سرنوشت این فیلم توضیح می‌دهد: «راستش دیگر خجالت می‌کشم به این پرسش پاسخ دهم. قصد داشتم در ابتدای مکالمه درخواست کنم که درباره این فیلم سوالی نپرسید اما چه چیزی دیگر می‌توانم درباره این فیلم و سرنوشتی که برایش رقم خورد بگویم. «خانه پدری» دچار یک فاجعه شده که نیاز به کمک دارد اما کسی او را کمک نمی‌کند. کسی «خانه پدری» را نمی‌بیند. حقیقتا نمی‌دانم برای «خانه پدری» چه کاری می‌شود کرد. به فیلم فکر نمی‌کنم. این روزها فقط به روزی که در آن هستم متمرکز می‌شوم.»

عیاری در واکنش به صحبت های داروغه‌زاده درباره اکران «خانه پدری» در گروه هنروتجربه گفت: « آقای داروغه زاده گفت این فیلم می‌تواند در گروه هنروتجربه اکران شود. شما به از این اظهار نظر خنده‌تان نمی‌گیرد؟ من که خنده‌ام می‌گیرد. چون صحبت‌های بامزه‌ای هستند که فقط می‌توان به آن خندید. مثل اینکه «خانه پدری» و «کاناپه» به خواب زمستانی رفته‌اند. اما من منتظر و امیدوار هستم. درباره «کاناپه» هیچ مذاکره ای نکرده‌ام. خیلی از مسائل بعد از اتمام سریال «87 متر» مشخص خواهد شد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها