کد خبر: 261006
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۴:۱۸:۰۰
| |

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی:

واعظی دچار آلزایمر شده است/ او خودش را رییس‌جمهور تصور می‌کند

سخنگوی حزب اعتماد ملی با انتقاد از مواضع اختلاف‌انگیز رئیس دفتر روحانی گفت: آقای واعظی با چنین ادبیاتی خود را در قامت رییس‌جمهوری می‌بیند که با اصلاح‌طلبان بدین شکل سخن می‌گوید در حالی که او در این سطح نیست.

واعظی دچار آلزایمر شده است/ او خودش را رییس‌جمهور تصور می‌کند
کد خبر: 261006
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۴:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی در واکنش به اظهارات اخیر واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه در انتخابات با هیچ‌کس ائتلاف نکردیم، گفت: به نظرم آقای واعظی دچار آلزایمر سیاسی شده است. وعده و وعیدهای بسیاری در دوران انتخابات از سوی روحانی و واعظی به مردم داده شده است و نمایندگان روحانی از جمله آقای شریعتمداری در دیداری که در شورای عالی سیاست‌گذاری با اصلاح‌طلبان داشتند تعهدی بر این مبنا دادند که مطالبات مردم که همان مطالباتی است که اصلاح طلبان پیگیری می‌کنند را جامع عمل بپوشانند.

وی افزود: واعظی نماینده آقای رییس‌جمهوری نیست و اگر رییس‌جمهور سخنان او را می‌پذیرد، در صحبتی با مردم این را صریحا بگوید و تایید کند. اصلاح‌طلبان از ورود در انتخابات هراس ندارند بلکه در آن مقطعی که روحانی برای بار دوم نامزد انتخابات شدند، جریان اصلاح طلب منافع ملی را بر منافع جریانی خود ترجیح دادند و از یک نامزد اعتدال‌گرا حمایت کردند. اصلاح‌طلبان از حمایت روحانی پشیمان نیستند و در آن شرایط خاص این اصلاح‌طلبان بودند که مانع به قدرت رسیدن تندرو‌ها شدند و اگر فهم این مسئله برای آقای واعظی ثقیل است مشکل شخصی خودشان است.

سخنگوی حزب اعتماد ملی اضافه کرد: واعظی با چنین ادبیاتی خود را در قامت رئیس‌جمهور می‌بیند که با اصلاح‌طلبان بدین شکل سخن می‌گوید در حالی که واعظی در این سطح نیست و نبوده که بخواهد با اصلاح طلبان وارد مذاکره شود و یا اینکه رئیس‌جمهور او را برای مذاکره بفرستد. روحانی شریعتمداری را برای مذاکره با اصلاح‌طلبان فرستاد و او در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری شرکت کرد لذا هیچ ارتباطی با آقای واعظی ندارد و مسئول سخنان آقای واعظی خود شخص اوست.

وی در ادامه با اشاره به اختلافات اصلاح طلبان و دولت اظهار کرد: اختلافات دولت و اصلاح طلبان ریشه در آن دارد که رییس‌جمهور چرخش در سیاست خود را با صراحت در عملکردش نشان داد لذا جریان اصلاح‌طلب سیاست حمایت انتقادی را در پیش گرفت و ضمن حمایت از دولت، منتقد آن بخش‌هایی از مطالبات به جای مانده مردم هم است.

گرامی‌مقدم با بیان اینکه اختلاف ما در همین سطح است و از حمایت و پشتیبانی از دولت پشیمان نیستیم، خاطرنشان کرد: واعظی به دنبال اختلاف افکنی است اما آیا او می‌تواند سندی ارایه دهد در تناقض با این مسئله که اصلاح‌طلبان با تمام توان پشت روحانی بودند و همه جریانات اصولگرا و احزاب سیاسی پشتیبان رقبایش بودند و تنها طیف حامی او اصلاح طلبان بودند و این مسئله با عدد و ارقام هم نشان داده شده است.

سخنگوی حزب اعتمادملی تصریح کرد: حزب واعظی که حتی در جمع جریان سیاسیون اسمی از آن شنیده نشده است، اکنون چطور مدعی شدند که آقای روحانی به پشتوانه یک حزب ناآشنای آنان برای دومین بار به کرسی ریاست جمهوری رسیده است؛ این را باید آقای واعظی و دوستانشان پاسخگو باشند. اختلاف بنیادینی وجود ندارد و صرفاً آن چرخش راستای آقای روحانی بود که باعث عدم پیگیری مطالبات مردم شد و از این جهت اصلاح طلبان انتقادات خود را شفاف و روشن مطرح کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها