کد خبر: 261015
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۳:۱۶:۰۰
| |

مسابقه «دوست معلول من حق دارد» با شرکت 10 هزار کودک

بیش از هزار کودک در سه گروه سنی در اولین دوره مسابقه نقاشی "دوست من حق دارد..." با موضوع حقوق افراد دارای معلولیت شرکت کردند.

مسابقه «دوست معلول من حق دارد» با شرکت 10 هزار کودک
کد خبر: 261015
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۳:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پرستو منصوری - معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران - در خصوص اولین دوره این مسابقه نقاشی گفت: بیش از 10 هزار کودک 3 تا 13 ساله در سه گروه های سنی 3 تا 6 سال، 6 تا 9 سال و 9 تا 13 سال و گروه‌های افراد دارای معلولیت و کودکان کار و خیابان در این مسابقه شرکت کردند.

وی با اشاره به حضور نقاشان و گرافیست‌های دارای معلولیت در داوری این مسابقه اظهارکرد: در مرحله اول از بین هزار نقاشی ارسالی 300 نقاشی و در مرحله دوم 100 نقاشی و در مرحله داوری نهایی 19 نقاشی به عنوان برتر انتخاب شدند.

منصوری هدف از برگزاری این مسابقه را حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت برای بهره‌مندی از امکانات شهری و محیطی برشمرد و افزود: با ایجاد شرایط عادلانه برای حضور افراد دارای معلولیت در جامعه می‌توانیم به توانمندسازی و استقلال آنان کمک کنیم.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: آموزش و پرورش استثنایی کشور، آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مراکز توانبخشی روزانه سراسر کشور در این مسابقه مشارکت داشتند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها