کد خبر: 261032
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۷

از سقوط هواپیما در استان البرز تا آمار میلیونی آپارتمان‌های تهران

سقوط هواپیما در استان البرز، بازگشت کودکان به مدرسه، نبود آمار از نخبگان خارج از کشور و وجود بیش از 2 میلیون آپارتمان در پایتخت از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز 24 دی‌ماه بود.

از سقوط هواپیما در استان البرز تا آمار میلیونی آپارتمان‌های تهران
کد خبر: 261032
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حبیب‌الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از پیگیری وضعیت حدود 19 هزار کودک بازمانده از تحصیل از سوی سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده حدود 2400 کودک به دلیل فقر و حدود 16 هزار کودک به دلیل معلولیت، از تحصیل بازمانده بودند.

صبح امروز یک فروند هواپیما باری با 15 سرنشین در حوالی صفادشت مشکین‌آباد در استان البرز سقوط کرد . این هواپیما متعلق به ارتش بود و در اثر این سانحه 9 مرد و یک زن ایرانی جانشان را از دست دادند.

فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان با بیان اینکه آمار مشخصی از تعداد نخبگانی که به هر دلیل از کشور خارج شده اند، نداریم، گفت: علت ا ین است که وقتی دانش‌آموزان نخبه و مدال‌آور از سیستم آموزش و پرورش خارج می‌شوند ارتباط آنها با این مرکز به طور کامل قطع می‌شود.

انتشار تصاویر و فیلم‌های مرتبط با لاشه حیوانات در شهرستان ابهر موجب نگرانی در بین مردم این منطقه شد. از این‌رو اکیپ بازرسی از بهداشت این شهرستان مسئول پیگیری و کشف باقی اجساد این حیوانات شدند.

معصومه فروتن معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس با بیان اینکه راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در چند سال اخیر تابو بودن اطلاع ‌رسانی خشونت‌های خانگی را شکسته است، گفت: بیشترین تماس‌ها از طرف زنان صورت می‌گیرد، خدمات اورژانس اجتماعی رایگان است و مختص قشر خاصی نیست.

طبق آخرین آمار در تهران بیش از 2 میلیون و 500 هزار واحد آپارتمان مسکونی وجود دارد ک ه 87 درصد مجموع خانه‌های پایتخت را دربر می‌گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها