کد خبر: 261087
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۴:۳۹:۰۰
| |

احمد نوراللهی:

آماده بازی با عراق هستیم

احمد نوراللهی هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از فردا به فکر بازی با عراق خواهیم بود و همه بازیکنان نیز آماده و همدل هستند.

آماده بازی با عراق هستیم
کد خبر: 261087
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۴:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد نوراللهی در حاشیه تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم ملی اظهار داشت: در 2 بازی اول تیم ملی نمایش خیلی خوبی داشته و بعد از بازی دوم، یکی دو روز را استراحت کردیم و از فردا به فکر بازی با عراق هستیم. امیدوارم دستورات کادرفنی را به اجرا بگذاریم و بازیکنان نمایش خوبی داشته باشند و دل مردم را شاد کنند.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورماندرباره اینکه در دو بازی اول کمتر فرصت بازی داشته است، گفت: همه بازیکنان آماده هستند و اگر یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا کنند تمام تلاش‌شان را می‌کنند و با جان و دل بازی می‌کنند. امیدوارم به نحو احسن چیزهایی که کادرفنی می‌خواهد را انجام دهیم و دوباره دل مردم را شاد کنیم.

نوراللهی درباره این موضوع که اتفاقات داوری دوره قبل بازی‌های جام ملت‌ها در بازی ایران و عراق و حساسیت‌های موجود، آیا نگران داوری دیدار با عراق نیستید؟ عنوان کرد: درباره داوری که نمی‌توانیم نظر بدهیم و فقط امیدوارم داوری خوب باشد. از فردا تمرکزمان را روی عراق می‌گذاریم. دیروز و امروز ریکاوری داشتیم و از فردا باید به عراق فکر کنیم و امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. همه بچه‌ها همدل هستیم. امیدوارم بهترین‌ها برای تیم ملی ایران رقم بخورد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها