میرمحمود موسوی:

تغییر جدیدی در حصر برادرم ایجاد نشده است/ حصر به همان شکل قبلی ادامه دارد

در حالی که فرزند مهدی کروبی می‌گوید از دو ماه پیش تغییراتی در وضعیت محصوران به‌وجود آمده، اما میرمحمود موسوی، برادر میرحسین موسوی تأکید دارد تغییری در وضعیت برادرش و زهرا رهنورد حاصل نشده است و حصر آنان مانند قبل ادامه دارد.

تغییر جدیدی در حصر برادرم ایجاد نشده است/ حصر به همان شکل قبلی ادامه دارد
کد خبر: 261098
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۶:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین کروبی فرزند حجت‌الاسلام مهدی کروبی امروز اعلام کرده است «حدود دو ماه پیش مسئولان امنیتی به آقای کروبی و موسوی گفتند به انتخاب خودتان هفته‌ای یک بار می‌توانیم شما را بیرون ببریم، ولی تعیین آن محل باید هماهنگ شده باشد.»

به گفته او، این ملاقات‌ها از 6 هفته پیش آغاز شده و مهدی کروبی 6 هفته است که دیدارهایی داشته و به‌جز یک مورد که به دیدار یکی از دوستانشان رفته، مابقی موارد را به دیدار خانواده شهدا رفته است.

اما میرمحمود موسوی در واکنش به این خبر می‌گوید:‌ تغییری در وضعیت برادرم و خانم رهنورد به‌وجود نیامده است. حصر به همان شکلی که از قبل بود همچنان ادامه دارد.

او می‌افزاید: اواخر سال گذشته اعلام کردند که خانواده و خواهر و برادرهای آقای موسوی و خانم رهنورد می‌توانند با آنان دیدار داشته باشند و آنان هم اگر مایل باشند، می‌توانند به دیدار اقوام (خواهر و برادر) ‌بروند. البته این روند برای مدتی متوقف شد و بعد دوباره به وضعیت گذشته بازگشت.

به گفته او، میرحسین موسوی در طول 11 ماه گذشته به خانه هر کدام از خواهرها و برادرهای خود یک بار و فقط به خانه یکی از خواهران دو بار رفته است.

او با تأکید بر اینکه برادرش به غیر از این دیدارها به جای دیگری نرفته است می‌گوید: «در هفته های اخیر تغییری در وضعیت ایشان به‌وجود نیامده است.»

منبع: ایرناپلاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها