کد خبر: 261112
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

مهمترین خبر‌های فرهنگی / ۲۴ دی‌ماه ۹۷

از پاسخ کیانیان به ده‌نمکی تا معرفی داوران بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر

پاسخ کیانیان به ده نمکی، معرفی داوران بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر و صحبت‌های ابراهیم حقیقی درباره برگزاری جشنواره تجسمی فجر از مهم‌ترین خبر‌های فرهنگی 24 دی‌ماه 97 بود.

از پاسخ کیانیان به ده‌نمکی تا معرفی داوران بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر
کد خبر: 261112
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پاسخ کیانیان به ده‌نمکی‌چه بود؟ رضا کیانیان به سخنان ده‌نمکی که گفته بود تیم ملی فوتبال ایران نباید 5 گل به تیم فوتبال یمن می‌زد، خرده گرفت و گفت: اقای ده نمکی از روی دلسوزی گفتند تیم فوتبال ایران نباید به یمن پنج گل می زد. این گفته ، هر چند به ظاهر زیباست ، اما در باطن برای مردم یمن به شدت تحقیرآمیز است.

دست دلالان آثار هنری را از جشنواره فجر کوتاه کرده‌ایم ابراهیم حقیقی دبیر یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با بیان آنکه برگزاری حراجی‌ها و «شو آف»های آثار تجسمی، میدان جولان سودجویان هنری را فراهم آورده است، گفت: با رویکردها و برنامه‌های مختلف، دست دلالان آثار هنری را از جشنواره تجسمی فجر کوتاه کرده‌ایم.

«روما» 4 جایزه دیگر را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد «روما» به کارگردانی «آلفونسو کوارون» با ادامه درخشش در فصل جوایز سینمایی چهار جایزه بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمبرداری و همچنین بهترین فیلم خارجی از جوایز سالانه انتخاب منتقدان فیلم را به خود اختصاص داد.

معرفی داوران فیلم‌های اول،‌ مستند و کوتاه جشنواره سی‌وهفتم فجر محمد آفریده، حبیب احمدزاده، آیدا پناهنده، سعید سهیلی و مازیار میری 10 فیلم بخش نگاه نو، 5 فیلم مستند و 4 فیلم کوتاه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را برای انتخاب بهترین فیلم داوری می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها