کد خبر: 261115
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۵:۴۴:۰۰
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری:

طرح تحول سلامت بهداشت با تغییر وزیر متوقف نمی شود

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه مساله سلامت و بهداشت مردم برای دولت اهمیت بسیار بالایی دارد، گفت: طرح تحول سلامت با تغییر وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی متوقف نخواهد شد.

طرح تحول سلامت بهداشت با تغییر وزیر متوقف نمی شود
کد خبر: 261115
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۱۵:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری در حاشیه مراسم بهره برداری از ساختمان های مرکز فوریتهای پزشکی 115 و پایگاه بهداشتی - درمانی بندرگز در غرب استان گلستان اظهار داشت: تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی به مقدار کافی در کشور وجود دارد و مشکلی بابت تامین سلامت مردم نداریم.

امیری همچنین حضور نمایندگان رییس‌جمهوری در شهرستان‌های استان گلستان را همچون موارد مشابه به منزله دیدار و گفت و گو با مردم و شنیدن مسایل و مشکلات آنها دانست و افزود: گزارش سفر به اطلاع رئیس جمهوری رسانده و در نشست نهایی استانی جمع بندی و برای رفع آن اقدام خواهد شد. برای ساخت مرکز فوریتهای پزشکی 115 و پایگاه بهداشتی و درمانی شهر بندرگز در زمینی به مساخت یک هزار مترمربع و زیر بنای 250 مترمربع هشت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.


معاون پارلمانی رییس‌جمهوری در بدو ورود به بندرگز در غرب استان گلستان، بر مزار سه شهید گمنام حاضر و نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
امیری همچنین از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست ساخت از جمله بیمارستان شهدا، سالن ورزشی نیمه کاره صدرا بازدید کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در سفر به شهرستان بندرگز با خانواده معظم شهیدان مهدی و علی اکبر مازنی نیز دیدار کرد.امیری قرار است به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری در کردکوی دیگر شهرستان غرب استان گلستان حضور یافته و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مردم قرار گیرد.


روحانی و شماری از اعضای هیات دولت صبح امروز دوشنبه از طریق فرودگاه کلاله در شرق گلستان برای سفری دو روزه به این استان سفر کردند. نخستین سفر دولت تدبیر و امید به استان گلستان آذر سال 93 انجام شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها