کد خبر: 261130
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز/ ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۷

سفر قریب‌الوقوع روحانی به عراق/ احضار سفیر ایران در لندن به وزارت خارجه انگلیس/ اظهارات نزدیکان کروبی و میرحسین درباره وضعیت حصر

سفر قریب‌الوقوع روحانی به عراق، احضار سفیر ایران در لندن به وزارت خارجه انگلیس، اظهارات نزدیکان کروبی و میرحسین درباره وضعیت حصر از مهم‌ترین خبرهای دوشنبه 24 دی 97 است.

حجم ویدیو: 3.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28 دانلود ویدیو
کد خبر: 261130
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۲۱:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در عراق و در جریان دیدار با عمار حکیم اعلام کرد «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران به زودی به عراق سفر می‌کند.

***

رویترز خبر داده که وزیر خارجه انگلیس به دلیل آنچه «نگرانی‌ها درباره وخامت اوضاع زاغری» در زندان خوانده شده، «حمید بعیدی‌نژاد»سفیر ایران در لندن را به وزارت خارجه انگلیس احضار کرده است.

***

حسین کروبی فرزند شیخ مهدی کروبی از جزئیات دیدارهای اخیر پدرش، خبر داده و گفته: شیخ مهدی کروبی به دیدار خانواده شهدا رفت. با این حال میرمحمود موسوی گفته: تغییر جدیدی در حصر برادرم ایجاد نشده است، حصر به همان شکل قبلی ادامه دارد

***

آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه، گفته: کسی که رای دادگاه را پاره می کند یا می سوزاند، به قانون و قوه قضاییه آشکارا توهین کرده است.

گفتنی است اسفندماه سال گذشته اسفندیار رحیم مشایی در اقدامی عجیب با حضور در مقابل سفارت انگلیس و با ادعای اعتراض به بازداشت حمید بقایی اقدام به آتش زدن حکم او کرد.

***

حشمت‌الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان از نظر قانونی امکان انجام فعالیت اقتصادی در خارج از کشور را ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها