کد خبر: 261462
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۵:۳۶:۰۰
| |

وزیر آموزش و پرورش پاسخ داد؛

نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی در رفع مسائل کشور چیست؟

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: هماهنگی بین دستگاه ها دشوارترین کار دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و در این میان نقش این شورا و سعید رضا عاملی در رفع مسائل کشور بسیار موثر است.

نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی در رفع مسائل کشور چیست؟
کد خبر: 261462
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۵:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سید محمد بطحایی عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هوش سرشار و تیزبینی سعید رضا عاملی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاثیر دارد و مهمترین ویژگی وی شناخت مسائل جهانی در کنار فهم دینی است.


وی با اشاره به ادامه همکاری عاملی با وزارت آموزش و پرورش گفت: برآیند این همکاری شناخت من از ایشان بود.


وزیر آموزش و پروش اظهار کرد: وی علاوه بر توان علمی بسیار بالا چهره محبوبی نیز در بین دانشگاهیان دارد. رفتار مدیریتی عاملی مبتنی بر رفتارهای انسانی است که هوشمندی خاصی در فرآیند کار دارد.


بطحایی ضمن تشکر از فعالیت های محمد رضا مخبر دزفولی گفت: یکی از مشکلات حوزه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیرخانه ایجاد هماهنگی دستگاه ها روی یک موضوع مشترک است.


وی ادامه داد: هماهنگی بین بخش ها و سازمان ها که بر روی موضوع مشترک اختلاف نظر دارند، بسیار مشکل است. در این حوزه مخبر دزفولی هماهنگی را بدون ایجاد دلخوری بین دستگاه ها ایجاد کرد.

تخریب مدیریت های قبلی آفت انقلاب است


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تخریب مدیریت های قبلی توسط مدیر جدید از آفت های نظام است که بسیاری از مسئولین درگیر این موضوع هستند. این صفت باعث آسیب به دستگاه ها می شود که عاملی این خصوصیت را ندارند و با بزرگواری در خصوص افراد ارائه نظر می کند.


عزت الله ضرغامی ادامه داد: عاملی توانست اعتماد رهبر و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را جلب کند که بسیار حائز اهمیت است.عالمی فردی ، دلسوز و خونگرم است که مسائل و مشکلات کشور را به عنوان ماموریت دیده سپس روشنگری می کند و راه حل ارائه می دهد.


وی در مورد خصوصیات دبیر اسبق شورا افزود: آقای مخبر نیز فردی معتقد ولایت مدار و دین دار است که بسیار نگران مسائل کشور بود و با دلسوزی روی مصوبات کار می کرد.


مراسم تودیع محمدرضا مخبر دزفولی دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی و معارفه سید سعیدرضا عاملی به عنوان دبیر جدید این شورا امروز در حوزه هنری در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها