کد خبر: 261503
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۹:۴۵:۰۰
| |

سرخط مهمترین خبرهای سیاسی و احزاب/ ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۷

از مناظره تاجزاده و زاکانی درباره 78 و 88 تا نقض حکم اعتمادملی

مناظره مصطفی تاجزاده و علیرضا زاکانی درباره حوادث 78 و 88 و همچنین روایات موسوی‌خویینی از مرحوم هاشمی‌رفسنجانی مهمترین اخبار سیاسی امروز کشور بودند که واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی و رسانه‌های داخلی بازتاب داشته است. همچنین نقض حکم روزنامه و حزب اعتمادملی نیز دیگر خبر مهم امروز کشور بود.

از مناظره تاجزاده و زاکانی درباره 78 و 88 تا نقض حکم اعتمادملی
کد خبر: 261503
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۱۹:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مناظره مصطفی تاجزاده و علیرضا زاکانی درباره حوادث 78 و 88 و همچنین روایات موسوی‌خویینی از مرحوم هاشمی‌رفسنجانی مهمترین اخبار سیاسی امروز کشور بودند که واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی و رسانه‌های داخلی بازتاب داشته است. همچنین نقض حکم روزنامه و حزب اعتمادملی نیز دیگر خبر مهم امروز کشور بود.

علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی گفته که « توان بازگشت‌پذیری هسته‌ای بسیار بالایی داریم».

محمد جلیلیان وکیل حزب اعتمادملی از نقض حکم روزنامه و حزب اعتماد‌ملی خبر داد.

آیت‌الله موسوی‌خویینی‌ که «هاشمی رفسنجانی اصلح مجمع روحانیون مبارز نبود ولی به احترام امام به او در انتخابات ریاست جمهوری رای دادیم ».

مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مناظره‌ای با علیرضا زاکانی درباره حوادث 88 گفته که « رفع حصر کمک زیادی به نظامی می‌کند»

آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعیان گفته که « هرچه دولت به قم توجه کند باز هم پاسخگوی این حجم از خدمت نخواهد بود. قم از دولت طلبکار است، نه بدهکار».

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که « در اخلاق دچار عقب‌گرد شدیم و باید بی‌اخلاقی‌ها متوقف شود».

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفته که «اظهارات اصغرزاده درباره واگذاری پتروشیمی‌ها کذب است و شکایت خواهیم کرد».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها