کد خبر: 261583
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

مدیرکل آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد:

چند درصد مدارس کهگیلویه و بویراحمد امکان استاندارد سازی ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیستم گرمایشی 30 درصد مدارس عشایری این استان غیراستاندارد هستند؛ این 30 درصد کلاس‌های آنها چادر هستند که قابلیت استانداردسازی ندارند و دنبال راهکاری برای استانداردسازی آنها هستیم.

چند درصد مدارس کهگیلویه و بویراحمد امکان استاندارد سازی ندارند
کد خبر: 261583
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ اسماعیل رضایی نیک مدیرکل آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 70 درصد سیستم گرمایشی مدارس عشایری این استان استاندارد هستند و 30 درصد مابقی استاندارد نیستند.

وی اظهارکرد: این 30 درصد کلاس‌های آنها چادر هستند که قابلیت استانداردسازی ندارند و دنبال راهکاری برای استانداردسازی آنها هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 365مدرسه عشایری با 240 کلاس درس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که 3600 دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

رضایی نیک تصریح کرد: مهمترین مشکل آموزش و پرورش عشایر استان راه اندازی هنرستان فنی و حرفه ای است که پیگیر هستیم در راستای عدالت آموزشی این هنرستان در روستای گنجه ای شهرستان بویراحمد برای فرزندان عشایر تجهیز شود و در این زمینه به کمک خیرین نیازمندیم.

وی ادامه داد: این هنرستان برای مجهز شدن به امکانات و تجهیزات لازم نیاز به یک میلیارد تومان اعتبار دارد.

وجود 60 مدرسه چادری در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 60درصد مدارس عشایری این استان هوشمندسازی شده اند.

رضایی نیک اضافه کرد: حدود 60 مدرسه پوشیده از چادر در مناطق عشایری استان وجود دارد که بیشتر این تعداد در مناطق گرمسیر هستند و مابقی ساختمان مجهز و مدارس پیش ساخته می باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها