کد خبر: 261768
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

پرداخت هزار میلیارد وام به مددجویان و نیازمندان از سال 98

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از پرداخت 1050 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان در 10 ماهه سال جاری خبر داد.

پرداخت هزار میلیارد وام به مددجویان و نیازمندان از سال 98
کد خبر: 261768
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مجید باجلان در سفر به استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد این صندوق پرداخت.

وی با اشاره به جایگاه قرض‌الحسنه در روایات و احادیث معصومین (ع) تاکید کرد: قرض‌الحسنه در کمیته امداد همواره مورد توجه بوده است و از همان سال‌های اولیه پرداخت وام قرض‌الحسنه در الویت برنامه‌های امداد قرار داشته است.

باجلان با یادآوری شرایط شکل‌گیری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: این صندوق با مجوز بانک مرکزی راه‌اندازی شده است و تاکنون با اتخاذ شیوه‌های مناسب، تلاش کرده پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه واقعی را در جامعه به اجرا درآورد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ادامه داد: پرداخت وام به نیازمندان تحت حمایت برای مصارف کارگشایی، درمان بیماری، هزینه تحصیلی، ودیعه مسکن، اشتغال و رهایی از مشکلات و گرفتاری‌ها با روش‌های متفاوت در حال انجام است.

باجلان افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و مجوز اخذ شده از بانک مرکزی، سقف تسهیلات این صندوق در سرفصل اشتغال 30 میلیون تومان، در سرفصل‌ ودیعه مسکن 15 میلیون تومان و وام کارگشایی پنج میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماهه پیش‌بینی شده است.

وی اعلام کرد: در 10 ماهه سال جاری 210 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان در سراسر کشور، بیش از 1050 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از صندوق امداد ولایت دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت عنوان کرد: 190 هزار فقره از این تسهیلات در سرفصل وام ضروری و 20 هزار فقره با رقم 320 میلیارد تومان در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی بوده است.

وی یادآور شد: این صندوق با هدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه واقعی به مددجویان و نیازمندان راه‌اندازی شده و در حال حاضر 35 شعبه در کشور دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها