کد خبر: 261775
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۰:۴۹:۰۰
| |

شیوه‌ خلاق جاساز کالای قاچاق

پلیس اصفهان موفق به کشف کامیونی شده است که در آن کالاهای قاچاق و مواد مخدر به شیوه‌ای خلاق، علمی و دانش‌بنیان جاساز می‌شده است. این تریلر که فرمانده انتظامی استان اصفهان آن را "زیرکانه‌ترین جاسازی کالای قاچاق" در سال جاری نامیده، مجهز به سامانه‌ای بیسیم است که امکان دسترسی به داخل تانکر گاز را فراهم می‌کند.

شیوه‌ خلاق جاساز کالای قاچاق
کد خبر: 261775
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۰:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ صبح امروز (چهارشنبه) پلیس استان اصفهان خودرویی را به نمایش گذاشت که به ظاهر ویژه حمل گاز بود اما با شیوه‌ای کاملا فنی و دانش‌بنیان به حمل کالای قاچاق می‌پرداخت.

این تریلر که فرمانده انتظامی استان اصفهان آن را "زیرکانه‌ترین جاسازی کالای قاچاق" در سال جاری نامیده، مجهز به سامانه‌ای بیسیم است که امکان دسترسی به داخل تانکر گاز را فراهم می‌کند.

تانکر این خودرو که برای حمل فراورده‌های گازی طراحی شده بود، از قسمت پایین به شیوه‌ای هنرمندانه و مطابق با درزهای شاسی برش خورده بود. بخش برش خورده، به وسیله پمپ‌های هیدرولیک و شیارهای ریل‌گذاری شده تبدیل به یک در متحرک شده بود که به کمک یک ریموت کنترل، از راه دور به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شد.

مشکل دوم آزمون وجود گاز در این تریلر بود که "دانشمند قاچاقچی" برای آن نیز راهکاری در نظر گرفته بود. دو کپسول گاز شهری، درون تانکر فیکس شده بود که به وسیله یک لوله کشی ساده، گاز را تا پشت نشانگر وجود گاز آورده و حتی در صورت باز کردن شیرهای خروجی گاز توسط پلیسی که قصد راستی آزمایی داشته، گاز شهری به بیرون نشت می‌کرده.

این تریلر در عملیات پلیس اصفهان کشف شده و قاچاقچیان نابغه در دست قانون هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها