حمله بازیکنان استقلال به قتحی؛ دروغگو!+ عکس

بازیکنان استقلال با گذاشتن پستی مشترک، نسبت به عملکرد مدیران تیم شان اعتراض کردند.

حمله بازیکنان استقلال به قتحی؛ دروغگو!+ عکس
کد خبر: 261864
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۷:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ با پایان نیم فصل نخست لیگ برتر، استقلالی‌ها خودشان را برای برگزاری اردویی تدارکاتی دو هفته‌ای در کمپ اسپایر قطر آماده کرده بودند اما به یک‌باره، پس از پایان اعتصاب بازیکنان استقلال، مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند که این تیم به جای برپایی اردو در دوحه قطر به آنتالیای ترکیه سفر می‌کند.

تغییر محل اردوی تدارکاتی استقلال حتی تعجب وینفرد شفر، سرمربی استقلال را هم به همراه داشت تا این که امروز بازیکنان استقلال با گذاشتن پستی هماهنگ با عنوان "دروغگو" به مدیران باشگاه‌شان حمله کردند و از آن‌ها به خاطر برآورده‌ نشدن وعده‌هایشان گلایه کردند.

بازیکنان باشگاه استقلال در این پست مشترک، ضمن گلایه به خاطر عدم دریافت مطالباتشان -علی‌رغم وعده مدیران استقلال- به ماجرای تغییر محل اردوی استقلال به عنوان موضوع اصلی‌شان اشاره کردند. همچنین آن‌ها از موضع منفی مدیرعامل اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس نسبت به آبی‌های پایتخت پرده برداشتند و از وزیر ورزش و جوانان خواستند تا این موضوع را پیگیری کند.

مدیران استقلال پس از پایان نیم فصل نخست صحبت‌های فراوانی مبنی بر جذب بازیکنان باکیفیت خارجی و فراهم کردن شرایط مناسب برای نتیجه‌گیری استقلال در نیم‌فصل دوم انجام داده بودند اما تاکنون هیچ‌کدام از این صحبت‌ها عملی نشده و حتی مکان اردوی استقلال هم تغییر کرده است.

حال با پست مشترک اینستاگرامی که بازیکنان استقلال منتشر کردند، مشخص شد که نارضایتی از مدیران استقلال به داخل تیم‌ هم کشیده شده است.

استقلال بازیکنان

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها