کد خبر: 261865
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۷

از مشخص نبودن گزینه نهایی ریاست قوه قضاییه تا روایت دادستان کل کشور از فشار «حقوق بشر» بر ایران

بازتاب واکنش‌ها نسبت به مناظره مصطفی تاجزاده و علیرضا زاکانی درباره حوادث کوی دانشگاه در سال 78 از جمله مهمترین خبرهای سیاسی امروز در رسانه‌های کشور بود. واکنش غلامحسین محسنی‌اژه‌ای درباره گزینه‌های نهایی و اصلی ریاست قوه قضاییه و همچنین پاسخ سردار جعفری به اظهارات بنیامین نتانیاهو نیز از دیگر اخبار سیاسی امروز بودند.

از مشخص نبودن گزینه نهایی ریاست قوه قضاییه تا روایت دادستان کل کشور از فشار «حقوق بشر» بر ایران
کد خبر: 261865
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بازتاب واکنش‌ها نسبت به مناظره مصطفی تاجزاده و علیرضا زاکانی درباره حوادث کوی دانشگاه در سال 78 از جمله مهمترین خبرهای سیاسی امروز در رسانه‌های کشور بود. واکنش غلامحسین محسنی‌اژه‌ای درباره گزینه‌های نهایی و اصلی ریاست قوه قضاییه و همچنین پاسخ سردار جعفری به اظهارات بنیامین نتانیاهو نیز از دیگر اخبار سیاسی امروز بودند.

در ادامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را می‌خوانید:

سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به اظهارات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که « شما با دم‌شیر بازی می‌کنید و باید از موشک‌های نقطه‌زن ایران بترسید»

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضاییه درباره رییس آینده قوه قضاییه گفته که هنوز گزینه نهایی مشخص نیست و من در لیست گزینه‌های احتمالی نیستم».

محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور گفته که « از جوسازی‌هایی که تحت عنوان حقوق بشر علیه ما درست می‌شود، می ترسیم. در حالی که طبق قرآن هر کسی که دست به سرقت بزند در صورتی که واجد شرایط باشد دستش را قطع می‌کنند.»

علیرضا زاکانی امروز از مواضعش در مناظره با تاجزاده دفاع کرده و در توییترش نوشته منظور من از اعراب سوسمارخور آنانی بود که با اره آدم را قطعه قطعه می‌کنند. همچنین روح‌الله جمعه‌ای طی توییتی اظهارات زاکانی ادعای درخواست ابطال انتخابات را تکذیب کرد و گفته که « شاید درخواست ابطال انتخابات 76 خواست و میل طراحان این ادعای دروغین بوده است».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها