کد خبر: 261871
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۷:۵۱:۰۰
| |

حاشیه دیدار ایران - عراق

اعتراض کاتانچ و کی‌روش به علکرد روشن ایرماتوف/ درگیری بازیکنان عراق و ایران بعد از خطای قدوس

حضور پرتعداد هواداران ایرانی در ورزشگاه آل مکتوم دوبی، جو بازی را به نفع ایران کرده است.

اعتراض کاتانچ و کی‌روش به علکرد روشن ایرماتوف/ درگیری بازیکنان عراق و ایران بعد از خطای قدوس
کد خبر: 261871
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۷:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یک ساعت پیش از آغاز دیدار ایران و عراق هواداران دو تیم با ورود به ورزشگاه در جای خود مستقر شدند.

در حال حاضر از بلندگوهای ورزشگاه موزیک‌های شاد پخش می‌شود و تماشاگران هم تیم خود را تشویق می‌کنند. البته با توجه به این که تعداد ایرانی‌ها بیش‌تر است، صدای تشویق تیم ملی ایران به وضوح شنیده می‌شود.

کاروان تیم ملی فوتبال ایران دقایقی قبل به ورزشگاه رسید و مربیان در حال تدارک شرایط گرم کردن بازیکنان پیش از مسابقه هستند.

در حال حاضر حدود 5هزار هوادار ایرانی و حدود 2 هزار تماشاگر عراقی در ورزشگاه آل‌مکتوم دوبی حضور دارند.

سه دروازه‌بان تیم ملی عراق زودتر از سایر بازیکنان وارد زمین شدند تا خود را برای بازی آماده کنند.

تمرین تیم ملی قبل از دیدار با عراق

هواداران ایرانی در بخش روبه‌روی جایگاه مستقر هستند. هوادارن تیم ملی فوتبال عراق نیز پشت دروازه جنوبی مستقر شده‌اند.

پس از گذشت دقایقی علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و پیام نیازمند در میان تشویق پر شور هوادارن ایرانی وارد زمین شدند تا خود را برای بازی آماده کنند.

بازیکنان ایران پس از ورود به زمین، توپ‌های کوچک امضا شده‌ای در دست داشتند که آن را به سمت هواداران پرتاب کردند. در این بین برخی بازیکنان همچون مجید حسینی و جهانبخش تلاش کردند توپ را بلند تر پرتاب کنند که به دست تماشاگرانی که روی صندلی‌های بالای سکو نشسته بودند، برسد.

احمد نوراللهی و مهدی طارمی به محض ورود به زمین، خوش و بش جالبی با بشار رسن داشتند.

بلندگوی ورزشگاه اسامی بازیکنان ایرانی را به طور کامل تلفظ نمی‌کرد. به طور مثال نام علیرضا جهانبخش را ( علی جهان) و سامان قدوس را ( سید سامان) معرفی کرد.

داورزنی، مهدی تاج و کفاشیان از مهمانان ویژه این دیدار هستند.

دیدار ایران عراق

پیش از آغاز مسابقه و درحالی که امید ابراهیمی کاپیتان تیم ملی در دیدار برابر عراق خود را برای مقدمات پیش از بازی آماده می‌کرد، مارکار آقاجانیان او را به کنار زمین فرا خواند و نکاتی را به او گوشزد کرد.

در دقایق ابتدایی بازی هواداران عراقی بیش از ایرانی‌ها تیم ملی خود را تشویق می‌کردند اما با گذشت دقایقی، صدای تشویق ایران قالب ورزشگاه شد.

روی یکی دو صحنه کاتانچ، سرمربی عراق به نحوه قضاوت داور اعتراض کرد.

با خونی شدن صورت جهانبخش، داور از او خواست به کنار زمین برود تا پس از بهبودی کامل به زمین برگردد. در این لحظه کی‌روش هم به سمت جهانبخش رفت تا از وضعیت او مطلع شود.

اعتراضات مکرر کانانچ به داور، باعث شد داور چهارم به او تذکر دهد.

در دقیقه 15 بازی پس از ارسال توپ توسط بازیکنان ایران روی دروازه عراق ، برخورد بازیکنان با هم باعث اعتراض کی‌روش شد. با با حرکات دست به داور چهارم توضیح می‌داد چه اتفاقی درون محوطه جریمه رخ داده است.

در دقیقه 22 بازی ایران صاحب ضربه ایستگاهی شد که سامان قدوس مطابق سنوات گذشته توپ را برای زدن ضربه در اختیار گرفت و با اعتراض امید ابراهیمی مواجه شد که به او گفت : همه توپ‌ها را خودت می‌خواهی بزنی؟ خب بزن ولی درست بزن". علی رغم این صحبت، قدوس شوت خود را زد که با برخورد به دیوار دفاعی به دروازه عراق نرسید.

ورزشگاه آل مکتوم دیدار ایران عراق

پس از برخورد امید ابراهیمی با بازیکن عراق درون محوطه جریمه این تیم، تعدادی از اعضای کادر فنی ایران و کی‌روش نسبت به تصمیم داور اعتراض کردند. البته با گذشت لحظاتی سرمربی تیم ملی اعضای کادر خود را به آرامش دعوت کرد.

پس از برخورد سامان قدوس با بازیکن عراق، تمام نیمکت نشینان این تیم به سمت داور چهارم رفتند و اعتراض کردند. آنها معتقد بودند داور باید قدوس را اخراج کند. البته این اقدام عراقی‌ها پاسخ مترجم کی‌روش مواجه شد که از آنها خواسته به نیمکت خود بازگردند. در وسط زمین نیز بازیکنان ایران و عراق تا مرز درگیری پیش رفتند اما بازیکنان باتجربه‌تر مانع از این اتفاق شدند.

پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی ، کی‌روش به سمت کانانچ رفت و با او خوش‌وبش کرد و دست در دستان او از به سمت رختکن رفت.

در اوایل نیمه دوم بازی ، کاتانچ به کمک داور اول بازی اعتراض می‌کرد چون معتقد بود بیرانوند وقت‌کشی می‌کند.

در حالی که مهدی ترابی خود را برای حضور در بازی آماده می‌کرد، کی‌روش تصمیم گرفت تعویض با تاخیر انجام شود و به همین خاطر ترابی پشت نیمکت ایران شروع به دویدن کرد تا خود را گرم نگه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها