کد خبر: 261899
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۰۷:۴۸:۰۰
| |

تدارک ویژه ائتلاف بین‌المللی در عراق برای عملیات بزرگ

روزنامه المدی عراق در گزارشی نوشت بعد از قدم زدن دو هفته پیش ژنرال اوستن رینفورت در خیابان متنبی در مرکز بغداد، اخبار کودتای آمریکایی علیه دولت عراق لحظه‌ای متوقف نشده، این در حالی است که نخست‌وزیر طی این مدت چند بار اخبار منتشر شده در رابطه با افزایش نیروهای آمریکایی یا درخواست برای انحلال گروه‌های شبه‌نظامی را تکذیب کرده است.

تدارک ویژه ائتلاف بین‌المللی در عراق برای عملیات بزرگ
کد خبر: 261899
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۰۷:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رسانه‌های عراقی از تدارک نیروهای ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا در این کشور برای انجام عملیاتی بزرگ سخن می‌گویند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه المدی عراق در گزارشی دراین رابطه نوشت بعد از قدم زدن دو هفته پیش ژنرال اوستن رینفورت در خیابان متنبی در مرکز بغداد، اخبار کودتای آمریکایی علیه دولت عراق لحظه‌ای متوقف نشده، این در حالی است که نخست‌وزیر طی این مدت چند بار اخبار منتشر شده در رابطه با افزایش نیروهای آمریکایی یا درخواست برای انحلال گروه‌های شبه‌نظامی را تکذیب کرده است.

این روزنامه به نقل از منابع خود در مناطق مرزی عراق و سوریه هم خبر داد تحرکات هواپیماها و خودروهای نظامی در اطراف پایگاه عین‌الاسد در غرب الانبار همگی حکایت از تدارک برای عملیات نظامی قریب‌الوقوعی را دارد.

در همین راستا، قاسم مصلح فرمانده عملیات حشد شعبی در الانبار هم به رسانه‌ها گفت نیروهایش مانع از انجام عملیات شناسایی مشکوکی توسط نیروهای آمریکایی در منطقه مرزی شدند.

این فرمانده عراقی تاکید کرد عملیات شناسایی نیروهای آمریکایی می‌توانست محل تجمع و استقرار حشد شعبی را که هم‌اکنون مخفی و سری است مشخص کند که از لحاظ نظامی امری بسیاری خطرناک است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها