اکران نمایش «من یک موجود بلوتوثی‌ام» در پلتفرم داربست

افسانه ماهیان کارگردان تئاتر «من یک موجود بلوتوثی‌ام، به من نگاه نکنید» با همکاری محمد رضایی‌راد نمایشنامه‌نویس، اثر جدیدی با موضوع آسیب‌های اجتماعی را روی صحنه می‌برند.

اکران نمایش «من یک موجود بلوتوثی‌ام» در پلتفرم داربست
کد خبر: 262045
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۲۲:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| کارگردان تئاتر «من یک موجود بلوتوثی‌ام، به من نگاه نکنید» در خصوص این نمایش چنین گفته است «چشم است که نگاه می‌کند و نگاه است که گناه می‌کند».

وی پیش از این کارگردانی آثاری چون «هم هوایی»، «سه جلسه تراپی» و از «زیرزمین تا پشت‌بام» و «کوکوی کبوتران حرم» و «تروما» را برعهده داشته است و هم اکنون هدایتگری این اثر را با شاگردانش بر عهده گرفته است.

اجراگران این اثر عبارتند از شقایق سرسختی، نیلوفر عبدالصمد، مهسا جوادی، عارفه چراغی، مارال جعفر قلی‌زاده، نازگل محمدی، پوریا رستمی، امیر محمد عیسی‌زاده، مصطفی سلیمانی، محمد مهدی لرستانی، مهدی صفرزاده خانیکی، محمد معروفی.

از عوامل این نمایش تاکنون می‌توان به محمدرضا جدیدی (طراح صدا و آهنگساز)، امیر سپهر تقی‌لو (مدیر اجرا)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی وتبلیغات - you studio )، آیلار زاهدی و معین کریم‌نیا (عکاس) اشاره کرد.

این نمایش با هدایتگری افسانه ماهیان و خروجی یک ورک‌شاپ بازیگری است که از 4 بهمن الی 19 بهمن، ساعت 19:30 در پلتفرم داربست واقع در بزرگراه مدرس خیابان ظفر شمالی کوچه ناجی، خیابان فرزان، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا، پلاک 42 روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای دیدن این اثر به صورت حضوری می‌توانند سی دقیقه قبل از اجرا به پلتفرم داربست مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها