کد خبر: 262046
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۱۶:۳۴:۰۰
| |

در دیدار با هیئت روس

اسد بر ادامه همکاری میان روسیه و سوریه تاکید کرد

بشار اسد گفت: فشارها و سیاست‌هایی که برخی کشورهای غربی علیه روسیه با تمام موفقیت‌هایی که علیه تروریست‌ها به دست می‌آورد، دنبال می‌کنند، بهترین گواه بر این است که جنگ تروریستی علیه ملت سوریه تنها به سوریه محدود نیست و از اینجا به اهمیت تقویت روابط روسیه و سوریه در این مرحله مهم تاریخ منطقه پی می‌بریم.

اسد بر ادامه همکاری میان روسیه و سوریه تاکید کرد
کد خبر: 262046
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۱۶:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| بشار اسد صبح امروز (پنج‌شنبه) با هیئتی از حزب "روسیه یکپارچه" به ریاست دیمیتری سابلین عضو مجلس دوما دیدار کرد.

در این دیدار روابط روسیه و سوریه و تلاش‌ها برای ادامه توسعه روابط در تمام زمینه‌ها بررسی شد. بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه بر اهمیت ادامه هماهنگی و همکاری میان دو طرف در تمام سطوح به خصوص در زمینه مبارزه با تروریسم و در چارچوب سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.

اسد تصریح کرد: فشارها و سیاست‌هایی که برخی کشورهای غربی علیه روسیه با تمام موفقیت‌هایی که علیه تروریست‌ها به دست می‌آورد، دنبال می‌کنند، بهترین گواه بر این است که جنگ تروریستی علیه ملت سوریه تنها به سوریه محدود نیست و از اینجا به اهمیت تقویت روابط روسیه و سوریه در این مرحله مهم تاریخ منطقه پی می‌بریم.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، هیئت روسیه نیز بر همکاری مشترک بین مسکو و دمشق برای مقابله با طرح‌های برخی کشورهای غربی تاکید کرد که با هدف نابودی ثبات کشورهایی انجام می‌گیرد که با آنها اختلاف نظر دارند و این کشورها به دنبال تضعیف و از هم پاشیدن جوامع این کشورها هستند.

طرف روسی نسبت به سطح همکاری میان دو کشور ابراز خرسندی کرد و اعضای این هیئت به بررسی دیدگاه‌های خود درباره مرحله گذشته و تلاش برای آینده پرداختند.

همچنین یک نماینده روس بعد از دیدار با بشار اسد اظهار کرد، اسد از قصد خود برای سفر به کریمه خبر داد.

این نماینده روس به نقل از اسد گفت: تلاش‌ها برای جدا کردن کلیسای سن پیتر در لبنان و سوریه به واسطه رهبر کاهنان مستقل لبنان وجود دارند که باید جلوی آن را گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها