معاون وزیر راه و شهرسازی:

طی دو سال اخیر 1000کیلومتر خط ریلی افتتاح شد

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: طی دو سال اخیر در سطح کشور هزار کیلومتر خط ریلی افتتاح شده است.

طی دو سال اخیر 1000کیلومتر خط ریلی افتتاح شد
کد خبر: 262094
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۱۹:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| خیرالله خادمی پنج‌شنبه‌شب در آیین آغاز ساخت قطعه 10 شبکه ریلی بوشهر به شیراز گفت: اتصال استان‌های مختلف کشور به خط ریلی سراسری را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه اتصال چهار مرکز استان بوشهر به خط ریلی در سال جاری بیان کرد: بوشهر بیست و دومین مرکز استان کشور است که به خط ریلی سراسری متصل می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اتصال شبکه ریلی ایران به خط راه آهن افغانستان اضافه کرد: طی دو سال اخیر در سطح کشور هزار کیلومتر خط ریلی افتتاح شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات ساخت قطعه 10 راه آهن بوشهر به شیراز به طول 25 کیلومتر ادامه داد: مسیر ریلی شمال به جنوب به بوشهر متصل می‌شود و در مرکز کشور به اصفهان و شیراز وصل خواهد شد.

خادمی افزود: این پروژه با کمک استاندار و نمایندگان استان در مجلس اجرایی شده چراکه همه اعتباراتی که سال قبل در بودجه برای نمایندگان پیش بینی شده بود به این مهم تخصیص دادند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: اعتبار این بخش از 25 میلیارد تومان به 100 میلیارد تومان افزایش یافت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها