نماینده مردم آستارا در مجلس:

مجلس اعتبار اجرای طرح تحول سلامت را تامین می‌کند

ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با قوت از طرح تحول سلامت حمایت می‌کند و با توجه به رضایت مردم از این طرح باید اعتبار اجرای آن تامین پیدا کند.

مجلس اعتبار اجرای طرح تحول سلامت را تامین می‌کند
کد خبر: 262102
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ ۲۰:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ولی داداشی پنجشنبه در کارگاه توسعه سلامت در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: طرح تحول نظام سلامت از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید است و باعث کاهش هزینه های مردم در حوزه بهداشت و درمان شد.


وی بیان کرد: این طرح نیازمند 230 هزار میلیارد ریال بودجه بود که 120 هزار میلیارد ریال اختصاص یافت اما کمبود منابع مالی، اجرای آن را با مشکلاتی مواجه کرد.


داداشی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای اجرای طرح تحول سلامت، پنج هزار میلیارد ریال بدهکار و حدود دو هزار میلیارد ریال نیز از سازمان های بیمه گر طلبکار است.


وی ادامه داد: طرح تحول سلامت شکست نخورده و همچنان مورد حمایت مجلس است و شهروندان با مراجعه به بیمارستان های دولتی از خدمات آن بهره مند می شوند.


داداشی گفت: 18 میلیارد ریال اعتبار برای طرح استخر شنای آستارا اختصاص یافت و به زودی سه استخر شنا در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.


وی ادامه داد: با همکاری اداره های ورزش و جوانان و منابع طبیعی، بخشی از اراضی ملی روستاهای سیبلی، باغچه سرا و عنبران به زمین چمن فوتبال اختصاص یافته است.


شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن سازماندهی شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها