کد خبر: 262203
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۰:۴۰:۰۰
| |

مایکل جردن بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال

در شرایطی که هنوز صحبت های لبرون جیمز مبنی بر اینکه خودش را بهترین بازیکن تاریخ معرفی کرده بود، با واکنش هایی همراه می شود مایکل جردن افسانه ای با یک علامت، کل لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا را تحت تاثیر خود قرار داد.

مایکل جردن بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال
کد خبر: 262203
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز جمعه با پنج مسابقه برگزار شد که این دیدارها تحت تاثیر 2 خبر جالب و البته مهم بود. اولین خبر درباره واکنش مایکل جردن اسطوره فراموش نشدنی بسکتبال آمریکا است و دومین خبر درباره وضعیت نامشخص جرج پاپاویچ سرمربی تیم سن آنتونیو است.


ماجرای صحبت های لبرون جیمز ستاره لس آنجلس لیکرز که درباره خودش اعلام کرده بود بهترین بازیکن تاریخ است، همچنان واکنش هایی را به همراه دارد. این صحبت در حالی اتفاق افتاده که در سال 2009 مایکل جردن در مصاحبه ای اعلام کرده بود: من هیچ وقت نمی گویم که بهترین بازیکن کل تاریخ هستم چرا که نتوانسته ام با بسیاری از بزرگسان بسکتبال بازی کنم و برابرشان به میدان بروم.


با این حال توییتر روز گذشته از این ستاره فراموش نشدنی خواسته بود که خودش را با یک شکل توصیف کند و او با علامت «بز» خودش را معرفی کرد که نشانگر کلمه (GOAT) بود. این علامت در لیگ NBA بیان کننده بهترین بازیکن کل تاریخ است. بسیاری از بسکتبال دوستان این واکنش مایکل جردن را پاسخی به لبرون جیمز دانسته اند و معتقد هستند که جردن با این علامت خودش را بهترین بازیکن معرفی کرده است.


دومین اتفاق که دیدارهای امروز لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا را تحت تاثیر قرار داده پاسخ «جرج پاپاویچ» به سوالی درباره آینده اش است. سرمربی تیم سن آنتونیو که قراردادش امسال با این تیم تمام می شود. او که هدایت تیم ملی بسکتبال آمریکا در جام جهانی 2019 و المپیک 2020 را نیز دارد درباره وضعیتش برای فصل آینده لیگ NBA صحبت خاصی انجام نداده و گفته که هیچ چیز معلوم نیست. مسوولان سن آنتونیو با اینکه پاپاویچ سال آینده 70 ساله می شود اعلام کرده اند که اگر بخواهد به عنوان سرمربی کارش را ادامه می دهد اما او در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه تصمیمش برای سال آینده چیست؟ گفته است: نمی دانم.


با این حال دیدارهای لیگ NBA ادامه پیدا کرد که در جریان آنها لس آنجلس لیکرز با درخشش کلی کوزمان توانست اوکلاهاما سیتی را شکست دهد. کوزما 32 امتیاز و 8 ریباند داشت و نقش زیادی در برد 138 بر 128 لیکرز بازی کرد. در طرف مقابل «راس وست بروک» ستاره اوکلاهاما بود و با کسب 26 امتیاز، 9 ریباند و 13 پاس منجربه گل بازهم دبل دبل کرد اما نتوانست از شکست تیمش برابر تیم بدون ستاره لیکرز جلوگیری کند. لیکرز همچنان لبرون جیمز و راژون راندو را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد.


در دیگر مسابقه فیلادلفیا با درخشش جوئل امبیدی و جیمی باتلر 120 بر 96 ایندیانا را شکست داد. امبیدی 22 امتیاز، 13 ریباند و 8 پاس منجربه گل داشت و باتلر نیز توانست 27 امتیاز و 8 پاس منجربه گل ثبت کند.


در دیگر دیدارهای برگزار شده شارلوت با نتیجه 114 بر 95 ساکرامنتو را شکست داد، تورنتو 111 بر 109 برابر فینیکس به برتری رسید و دنور با نتیجه 135 بر 105 برابر شیکاگو به برتری رسید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها