کد خبر: 262305
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۷

از اعلام نرخ قبور بهشت زهرا تا تغییرات طرح زوج و فرد

ایران تنها کاشف کلان مخدر، اعلام نرخ قبور بهشت زهرا، هزینه‌های کلاس کنکور و تغییرات در محدوده زوج و فرد از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز 28 دی‌ماه بودند.

از اعلام نرخ قبور بهشت زهرا تا تغییرات طرح زوج و فرد
کد خبر: 262305
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار محمد مسعود زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از پیشروترین کشورها در عرصه مبارزه با مواد مخدر در دنیا پرچمدار است و با توجه به میزان کشفیاتی که دارد تنها کاشف کلان در جهان شناخته می‌شود.

رییس سازمان بهشت زهرا با اشاره به اینکه قیمت‌های نجومی قبر در بهشت زهرا حقیقت ندارد، گفته: واگذاری قبور به متقاضیان در سازمان بهشت زهرا، کاملا مطابق با نرخ مصوب در شورای شهر تهران صورت می‌گیرد و خرید و فروش‌های خارج از تعرفه‌های مصوب که بعضا اخبار آن در فضای رسانه‌ای انتشار می‌یابد اتفاق نمی‌افتد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اضطراب‌زایی کنکور گفت: ما مخالفیم که خانواده‌ها هزینه کلاس‌های کنکور را تقبل کنند تا فرزندان تنها یک مهارت را آموزش ببینند و هیچ دانشی را فرا نگیرند.

تهرانی‌ها از ابتدای سال تاکنون 254 روز هوای مطلوب تنفس کرده‌اند که از این تعداد 17 روز هوا پاک و 237 روز هوا سالم بود. بر اساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران پایتخت‌نشینان طی سال گذشته از ابتدای سال تا 28 دی ماه، 222 روز هوای مطلوب شامل 12 روز هوای پاک و 210 روز هوای سالم تنفس کردند که این یعنی امسال تعداد روزهای پاک و سالم تهران، 32 روز افزایش داشته است.

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص ایجاد تغییرات در محدوده زوج و فرد گفت: در تغییرات طرح زوج و فرد باید بی‌عدالتی بین پلاکهای زوج و فرد را برداریم. در حال حاضر شماره‌های فرد بیشتر از شماره‌های زوج است در حالی که تعداد روزهای مجاز آنها تنها دو روز در هفته است ولی پلاک‌های زوج با وجود تعداد کمتر سه روز مجاز هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها