کد خبر: 262323
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۵:۱۶:۰۰
| |

محمدعلی افشانی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی:

گفتمان اصلاح‌طلبان باید عدالت‌محور باشد/ شاهد کاهش امید به آینده در جامعه هستیم

محمدعلی افشانی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه در بودجه سال 98 باید به اقشار فرودست جامعه توجه شود، گفت: مردم باید بدانند که می‌خواهیم مشکلات آنها را برطرف کنیم.

گفتمان اصلاح‌طلبان باید عدالت‌محور باشد/ شاهد کاهش امید به آینده در جامعه هستیم
کد خبر: 262323
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۵:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی افشانی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به جلسه‌ای که حدود 2 ماه پیش از حوادث دی ماه 96 با رییس جمهوری و برخی دیگر از مسئولان کشور داشته است، بیان کرد: در آن جلسه تاکید کردم که باید مراقب طبقه ضعیف جامعه باشیم و‌هوای آنها را داشته باشیم.


وی با تاکید بر اینکه مردم باید ببینند با فساد و رانت مقابله کنیم، خاطرنشان کرد: باید تحلیل درستی از جامعه و شرایط حاکم بر آن داشته باشیم؛ قبل از هراقدامی باید ببینیم که جامعه در چه شرایطی است و وضعیت شهروندان چگونه است.


افشانی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید جامعه و شرایط خاص آن را بشناسیم، اظهار داشت: شرایط جامعه به گونه ای است که در آن به نوعی شاهد کاهش امید به آینده هستیم که یکی از دلایل آن کاهش نرخ اشتغال و افزایش بیکاری است.


وی افزود: البته منظورم از شغل، آن تعریفی نیست که از چند ساعت کار در هفته ارائه شده است، بلکه منظورم از شغل یعنی اینکه فرد از شغلش بتواند رفاه اجتماعی را تامین کند.


عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی و شهردار سابق تهران با بیان اینکه سیاست و اقتصاد دو روی یک سکه هستند، تصریح کرد: اقتصاد و سیاست، دو موتور محرکه برای حرکت و رشد جامعه است، بنابراین بدون راهبرد مشخص سیاسی محال است که سیاست‌های اقتصادی به نتیجه برسد.


براساس این گزارش، سومین نشست شورای مرکزی سوم حزب اعتماد ملی امروز جمعه با حضور اکثریت اعضای این حزب آغاز شد. در این جلسه بسنجیده، جلیلیان، ابوالحسنی و افشانی به ارائه نطق پیش از دستور پرداختند.

منبع: سایت اعتمادملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها