کد خبر: 262324
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۵:۲۰:۰۰
| |

رفتار عجیب مادر جوان با دخترش! + ویدئو

رفتار عجیب یک زن جوان آمریکایی با دختر خردسالش در یک مرکز درمانی در این کشور سوژه رسانه‌ها شد.

حجم ویدیو: 4.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو
کد خبر: 262324
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۵:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویدئویی که به تازگی منتشر شده، رفتار عجیب مادر جوان آمریکایی با دختر خردسالش را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط یک شاهد عینی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده، مشاهده می‌شود این زن با روشی خشن و وحشیانه اقدام به انتقال دخترش به بیرون از مرکز درمانی می‌کند.

این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که او موی این دختر 5 ساله را گرفته، او را روی زمین می‌کشد. در این ویدئو صدای این دختر که از شدت درد گریه می‌کند، شنیده می‌شود. این اتفاق روز دوشنبه در مرکز درمانی «راش کاپلی» در ایالت ایلینویز واقع در غرب میانه آمریکا رخ داد.

پس از انتشار این ویدئو پلیس محلی آمریکا از آغاز تحقیقات در مورد آن خبر داد. پلیس رفتار این زن جوان را کودک‌آزاری و سوءاستفاده از کودک خواند و در بیانیه‌ای که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، اعلام شد که در جریان کامل این حادثه قرار گرفته و تحقیقات در مورد آن را آغاز کرده است. پلیس در این بیانیه که روز سه‌شنبه منتشر شد، اعلام کرد که اکنون کودک 5 ساله و همچنین کودک دیگر 2 ساله این زن را به بستگانشان سپرده است.

گفتنی است؛ رفتار عجیب این مادر جوان آمریکایی در یک مرکز درمانی در حالی خبرساز می‌شود که حدود یک هفته پیش نیز رفتار عجیب یک پدر آمریکایی با دخترش در یکی از فرودگاه‌های این کشور خبرساز شده بود. در ویدئوی منتشر شده، این مرد در حالی که کلاه کاپشن دخترش را در دست گرفته بود، او را روی زمین می‌کشید و به سمت محل پرواز هواپیما منتقل می‌کرد. این حادثه در سالن فرودگاه بین‌المللی واشنگتن آمریکا رخ داده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها