کد خبر: 262343
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ جمعه ۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۷

از واکنش داماد امام موسی صدر به صحبت‌های موسوی خوئینی‌ها تا درخواست از رئیس مجمع تشخیص برای تسریع بررسی لایحه پالرمو

واکنش داماد امام موسی‌صدر به حواشی اخیر مصاحبه سیدمحمد موسوی خوئینی‌‌ها، درخواست معاون حقوقی رییس‌جمهور از رییس مجمع تشخیص برای تسریع در روند بررسی پالرمو و تاکید به استفاده ابزاری از مردم در شرایط ویژه از جمله مهم‌ترین اخبار سیاسی امروز 28 دی‌ماه بود.

از واکنش داماد امام موسی صدر به صحبت‌های موسوی خوئینی‌ها تا درخواست از رئیس مجمع تشخیص برای تسریع بررسی لایحه پالرمو
کد خبر: 262343
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین ؛‌ امروز جمعه 28 دی ماه با شما هستیم؛

مهدی فیروزان، داماد امام موسی صدر با اشاره به صحبت‌های موسوی خوئینی‌ها با تاکید بر اینکه زمان‌ها عوض می‌شود و شما برای اهداف سیاسی‌تان باید شکل عمل خود را به روز کنید، گفت: نمی‌شود هنوز با همان شگرد چهل، پنجاه سال قبل یعنی تخریب دیگران، امروز هم بخواهید خودتان را صاحب منزلت کنید .

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه لایحه پالرمو روی میز مجمع تشخیص مصلحت نظام است، گفته از رئیس مجمع درخواست کرده‌ایم که رسیدگی به این لایحه تسریع یابد.

حسن بیادی، دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با اشاره به معضلات کشور تاکید کرد روند پیش رو نتیجه این است که مردم هیچ کاره هستند و فقط به درد زمان انتخابات و یا مرگ بر فلانی و یا درود بر فلانی می‌خورند.

یکی از اعضای دفتر آیت‌الله مؤمن با تاکید بر این موضوع که او در کما نیست و بی‌هوش است، گفت: وضعیت ایشان پایدار و تحت کنترل پزشکان است و امیدواریم هرچه زودتر وضعیت‌شان بهبود پیدا کند.

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران گفت: عضو سابق خزانه‌داری آمریکا اعتراف کرده که برای قرار دادن ایران در تنگنا به حضور کامل در FATF نیاز است. ما خودمان قانون مبارزه با پولشویی داریم و لایحه اصلاح آن به تصویب مجمع تشخیص رسیده است . ما خودمان در جهت شفافیت مالی حرکت می‌کنیم.

احمد شیرزاد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به طرح موضوع فراجناحی بودن از طرف رییس‌جمهوری گفت: چطور روحانی می‌خواهد بین گروه‌هایی که چوب حمایت خود از او را می‌خورند و گروه‌هایی که چوب لای چرخش می‌گذارند، تمایز قائل نشود و بگوید من فرای این دو جناح هستم؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها