غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز:

ناطق‌نوری خیلی صریح تصمیم خود را نسبت به نتیجه انتخابات اعلام کرد/ به روحیه آقای ناطق نمی‌خورد که بگوید انتخابات را ابطال کنید

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: ناطق‌نوری کسی بود که بعد از انتخابات دوم خرداد سال 76 نسبت به نتیجه انتخابات خیلی صریح تصمیم خود را اعلام کرد. نشانه روشنش هم نامه تبریک آقای ناطق به آقای خاتمی بود.

ناطق‌نوری خیلی صریح تصمیم خود را نسبت به نتیجه انتخابات اعلام کرد/ به روحیه آقای ناطق نمی‌خورد که بگوید انتخابات را ابطال کنید
کد خبر: 262410
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۰۹:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| انتخابات ریاست جمهوری دوم خرداد سال 76 همچنان بعد از 21 سال محل بحث و جدل شد. علیرضا زاکانی از اصولگرایان تحول خواه در مناظره با مصطفی تاجزاده اعلام کرد «رقیب نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری سال های 76، 84، 88 و 92 درخواست ابطال نتیجه انتخابات را داشتند اما رهبر معظم انقلاب ایستاد و مانع این اتفاق شد» این سخن او واکنش هایی را در پی داشت، زیرا به این معنی است که ناطق نوری هم خواهان ابطال آرای خاتمی بود حال آنکه ناطق نوری پیش از اتمام شمارش آرا در نامه ای رسمی به خاتمی پیروزی او را تبریک گفت.

غلامرضا مصباحی مقدم درباره صحت روایت یادشده گفت: برای نخستین بار است که چنین صحبتی را می شونم چون روحیه آقای ناطق به اینکه بخواهد بگوید انتخابات را ابطال کنید، نمی خورد و کسی بود که نسبت به نتیجه انتخابات خیلی صریح تصمیم خود را اعلام کرد. نشانه روشنش هم نامه تبریک آقای ناطق به آقای خاتمی بود.

وی افزود: البته شاید این مراد جریان حامی آقای ناطق بود نه آقای ناطق. این احتمال بعید نیست چون بعدا در بیانات سال 88 رهبر معظم انقلاب آمد که فرمودند «در انتخابات قبلی هم جریان رقیب در خواست ابطال انتخابات کرد، من به آنها گفتم زیر بار ابطال انتخابات نخواهم رفت، باید بررسی اشکالاتی از طریق قانونی دنبال شود. من به دهان 35 میلیون رأی دهنده نمی زنم، این دوره هم به دهان 40 میلیون نفر شرکت کننده در انتخابات نخواهم زد و تسلیم پیشنهاد ابطال انتخابات نخواهم شد».

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: من احتمال می دهم، شاید این مسئله مربوط به علاقمندان به آقای ناطق بود، نه خود آقای ناطق.

منبع: نامه‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها