کد خبر: 262461
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۰۷:۵۵:۰۰
| |

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد خبر داد:

پرداخت دو بسته حمایتی دیگر به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد در رابطه با زمان پیشنهادی ما برای پرداخت 2 بسته حمایتی دیگر به مددجویان گفت: بسته دوم حمایتی در 22 بهمن به حساب مددجویان واریز شود و بسته سوم در نیمه اسفند به حساب یارانه افراد واریز شود البته این دو تاریخ صرفا پیشنهاد ما بوده و هنوز اخباری از موافقت یا عدم موافقت با این تاریخ اعلام نشده است.

پرداخت دو بسته حمایتی دیگر به مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 262461
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۰۷:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مجتبی احمدلو مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد درباره زمان پرداخت دو بسته حمایتی دیگر به مددجویان کمیته امداد گفت: زمان پیشنهادی ما برای پرداخت 2 بسته حمایتی دیگر به مددجویان کمیته امداد این بوده که بسته دوم حمایتی در 22 بهمن به حساب مددجویان واریز شود و بسته سوم در نیمه اسفند به حساب یارانه افراد واریز شود.

وی در ادامه تاکید کرد: این دو تاریخ صرفا پیشنهاد ما بوده و هنوز اخباری از موافقت یا عدم موافقت با این تاریخ اعلام نشده است.

احمد لو بیان کرد: بر اساس ابلاغیه یای که به کمیته امداد رسیده است دو بسته دیگر تا پایان سال یعنی 3 ماه دیگر واریز خواهد شد. مسئولین قول قطعی پرداخت دو بسته حمایتی غذایی تا پایان سال را داده اند.

در اولین بسته حمایت غذایی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی سرانه تعلق گرفته به افراد با توجه به تعداد افراد خانوار بین 100 تا 300 هزار تومان متغییر بود. این مبلغ برای خانواده‌های یک نفره 100 هزار تومان، دو نفره 150 هزار تومان، سه نفره 200 هزار تومان، 4 نفره 250 هزار تومان و خانواده‌های 5 نفره به بالا 300 هزار تومان دریافت کردند.

وی ادامه داد: جمعیت هدفی که از سوی کمیته امداد به وزارت رفاه معرفی شد 1 میلیون 750 هزار خانوار جهت شارژ کارت از سوی کمیته امداد معرفی شدند، ولی برخی که به علت جا به جا شدن کارت‌های یارانه نتوانستند از سبد غذایی برخوردار شوند که این مشکلات هم برطرف شد و این افراد نیز از بسته حمایت غذایی برخوردار شدند.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها