کد خبر: 262462
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۰۹:۰۳:۰۰
| |

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، عضو فراکسیون مستقلین در مجلس:

سلطانی‌فر به مجلس می‌رود/ سوال نمایندگان درباره علت حضور تاج در فدراسیون فوتبال از وزیر ورزش

عضو فراکسیون مستقلان مجلس با بیان اینکه سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان میهمان این فراکسیونخواهد بود و با او درباره المپیک 2020 و موفقیت‌های بازی‌های آسیایی و همچنین دلایل ماندگاری «مهدی تاج» در فدراسیون فوتبال و بازنشستگان این وزارتخانه صحبت خواهیم کرد.

سلطانی‌فر به مجلس می‌رود/ سوال نمایندگان درباره علت حضور تاج در فدراسیون فوتبال از وزیر ورزش
کد خبر: 262462
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۰۹:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره برنامه‌های این فراکسیون گفت: فراکسیون مستقلان فردا صبح (یکشنبه) میزبان مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان خواهد بود. مباحث جوانان و جایگاه آن در برنامه‌ ریزی‌های وزارت ورزش و جوانان، تفریحات سالم در کشور، المپیک 2020 و حضور جمهوری اسلامی ایران در آن و برنامه‌ریزی برای کسب موفقیت حداکثری، موفقیت‌های بازی‌های آسیایی، مباحث مربوط به حضور «مهدی تاج» بازنشسته در فدراسیون فوتبال و دلایل باقی ماندن وی در این فدراسیون و مستندات قانونی آن، نحوه برخورد با بازنشستگان در فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی در جلسه با سلطانی‌فر مطرح خواهد شد که قطعا سلطانی‌فر در این باره توضیحاتی می‌دهند.

عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین سلطانی‌فر درباره برنامه‌ریزی‌های وزارت ورزش و جوانان برای احداث زیرساخت‌های ورزشی توضیح خواهد داد ضمن اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم درباره نحوه کمک هایی که می‌توانند در این باره انجام دهند مباحثی را بیان خواهند کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها