کد خبر: 262635
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۱۳:۵۲:۰۰
| |

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

اسباب‌بازی می‌تواند تمرین دوستی برای دانش‌آموزان باشد

فاضل نظری مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره طرح «بازی و یادگیری» عنوان کرد: اسباب‌بازی می‌تواند برای دانش‌آموزان تمرین صبر، کنترل خشم، تعامل، تمرین «نه گفتن» و تمرین دوستی باشد.

اسباب‌بازی می‌تواند تمرین دوستی برای دانش‌آموزان باشد
کد خبر: 262635
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۱۳:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فاضل نظری در گردهمایی مشترک مسئولان، کارشناسان، رابطان استانی معاونت آموزش ابتدایی با اشاره به اهمیت نقش بازی در یادگیری، گفت: این طرح از مطالباتی است که سال‌ها در افکار عمومی وجود داشت اما امروز در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح، موانع نگرشی وجود دارد که باید رفع شود و بدین منظور نگاه و نگرش معلمان نسبت به انتقال علم باید تغییر کند.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: باعث تأسف است که بعد از گذشت سال‌ها، امروز به این سمت حرکت می‌کنیم اما باعث خوشحالی است که بالاخره در این مسیر قرار گرفتیم.

وی اضافه کرد: باید با یک احساس وظیفه به این طرح مواجه شویم و اسباب‌بازی می‌تواند برای دانش‌آموزان تمرین صبر، کنترل خشم، تعامل، تمرین «نه گفتن» و تمرین دوستی باشد.

نظری با بیان اینکه انسان شاد و مهربان به خوشبختی نزدیک‌تر است، اظهار کرد: عده‌ای نگاه ما را به کنکور تغییر دادند و وزن بسیار زیادی برای آن قائل شدند.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: تغییر نظام آموزشی به معنی تغییر روش‌ها نیست بلکه به معنی تغییر آنچه است که باید آموزش داده شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها