مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

افزایش آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت طی سه روزه آینده

احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرده هوای غالب مناطق کشور در سه روزه آینده پایدار خواهد بود که این موضوع منجر به افزایش آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت خواهد شد.

افزایش آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت طی سه روزه آینده
کد خبر: 262695
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۱۵:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده هوای غالب مناطق کشور آرام و پایدار پیش بینی شده که پیامد آن طی فردا و پس فردا افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.

احد وظیفه افزود: امروز برای استان گلستان و شرق مازندران بارش باران در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود و در بخش هایی از شمال شرق کشور نیز شاهد بارش باران و برف و وزش باد خواهیم بود.

وی یادآور شد: طی امروز برای جنوب استان سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده و برای بخش هایی از مرکز و شرق کشور نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

به گفته وی از امروز تا ظهر فردا در بخش ها یی از شمال شرق کشور بارش پراکنده ادامه خواهد داشت و امروز و فردا مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

وظیفه تاکید کرد: طی دو روز آینده وزش باد شدید در شرق و نیمه جنوبی کشور تداوم دارد که در برخی مناطق با پدیده گرد و خاک همراه است. امروز برخی از مناطق جنوب غرب و جنوب کشور غبارآلود پیش بینی شده که به تدریج از میزان آن کاسته خواهد شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای پایتخت امروز کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و فردا صاف تا کمی ابری به تدریج غبار محلی پیش بینی شده و دمای هوای تهران امشب در سردترین حالت به منفی 3 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها