کد خبر: 262698
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۹ دی‌ماه ۱۳۹۷

از لایحه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تا انتقاد از تبدیل قهوه‌خانه‌ها به اماکن خصوصی

انتقاد وزیر آموزش و پرورش از خشک و خشن بودن دروس، لایحه توانمندسازی زنان، انتقاد از تبدیل قهوه‌خانه‌ها به اماکن خصوصی و مصالحه در پرونده‌ها و حقوق سربازی از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از لایحه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تا انتقاد از تبدیل قهوه‌خانه‌ها به اماکن خصوصی
کد خبر: 262698
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه مدارس بعضاً به یک محیط خشک و خشن تبدیل‌ شده‌اند و دائماً تمایلات بچه‌ها در رقابت‌های ایجادشده، سرکوب می‌شود، گفته: محتوای دروس نیز باید تغییر کند و در برخی موارد هم کاهش یابد.

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران از الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه درجهت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در قالب برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری مکلف شد که لایحه‌ای تحت عنوان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار که مورد توجه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر است، تهیه کند.

محمدرضا مسجدی رئیس شبکه پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر اعلام کرد در حال حاضر در بسیاری از قهوه‌خانه‌ها مواد افیونی مانند گل و مواد روانگران عرضه می‌شود و اگر قهوه خانه‌ها از اماکن عمومی به اماکن خصوصی تبدیل شود فاجعه‌ای بزرگ اتفاق می‌افتد و دیگر نیروی انتظامی و کارشناس بهداشت حق ورود به این اماکن را نخواهند داشت و این تاسف‌بار است.

سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس تهران بزرگ گفت: در زمینه پیشگیری اجتماعی و ارتقا احساس امنیت توانستیم میزان مصالحه در پرونده‌های موجود در تهران بزرگ را به حدود 80 درصد برسانیم .

عبدالرضا مصری عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس با بیان اینکه در لایحه بودجه امسال دولت نه تنها بودجه‌ای برای افزایش حقوق سربازی اختصاص نداده بلکه از بودجه دفاعی و امنیتی کشور نیز کاسته گفت: معتقدم حقوق سربازی حداقل یک میلیون تومان باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها