سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۹ دی‌ماه ۱۳۹۷

از بازتاب جلسه ناتمام مجمع تشخیص برای بررسی لایحه پالرمو تا درخواست رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس برای رفع فیلترینگ

حضور محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه کشور در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی لایحه پالرمو بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های امروز کشور داشت. هرچند که در این جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصمیم و رای قاطعی درباره این لایحه نرسید. از طرف دیگر نیز همچنان بحث‌ها درباره فیلترینگ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد.

از بازتاب جلسه ناتمام مجمع تشخیص برای بررسی لایحه پالرمو تا درخواست رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس برای رفع فیلترینگ
کد خبر: 262764
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۹ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حضور محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه کشور در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی لایحه پالرمو بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های امروز کشور داشت. هرچند که در این جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصمیم و رای قاطعی درباره این لایحه نرسید. از طرف دیگر نیز همچنان بحث‌ها درباره فیلترینگ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد.

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین را می‌خوانید:

غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از بررسی لایحه پالرمو با حضور محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشور در جلسه امروز مجمع خبر داده و در عین حال گفته که «بررسی‌ها در این جلسه نتیجه‌ای نداشت و ادامه بررسی‌ این لایحه به جلسه بعد مجمع تشخیص موکول شده است.» همزمان با این اتفاق نیز حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجه در مجلس شورای اسلامی گفته که مجمع نباید وارد فضای اصلاحی نشود چون این به معنای کاستن از حدود و اختیارات قوه قانون گذاری در کشور است.


علی مطهری نایب رییس مجلس گفته که «ولایت فقیه به معنای نظارت و نه حکومت است و نباید آن را پدیده‌ای مخالف آزادی و دموکراسی معرفی کنیم .


یحیی کمالی‌پور رییس کمیسیون حقوقی و قضایی در مجلس با اشاره به رفع فیلترینک شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی گفته که باید جوانان ما به راحتی بتوانند در فضای مجازی با هجمه‌های دشمن مبارزه کنند.


رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفته که اگر مذاکره نمی‌کردیم با شرایط بدتری مواجه بودیم و آنها که خیلی در مسائل بین‌الملل اهل مطالعه و تجربه نیستند نظر ندهند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها