کد خبر: 263008
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۳:۲۵:۰۰
| |

مرکز فوریت‌ها و مقابله با بحران وزارت امور خارجه روسیه:

بیش از هزار پرواز هواپیماهای روسیه به فرودگاه‌های شهرهای ایالات متحده لغو شد

در ماه‌های نوامبر و دسامبر 2018 بارش برف سنگین در آمریکا موجب لغو یا تأخیر هزاران پرواز و قطع جریان برق و نیز خسارت‌های جانی فراوان شد. در اواخر ماه دسامبر بیش از 20 میلیون آمریکایی هشدارهایی نسبت به بارش برف و وزش طوفان‌های سنگین که همه ساله در این فصل از سال رخ می‌دهد، ‌دریافت کردند.

بیش از هزار پرواز هواپیماهای روسیه به فرودگاه‌های شهرهای ایالات متحده لغو شد
کد خبر: 263008
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۳:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مرکز فوریت‌ها و مقابله با بحران وزارت امور خارجه روسیه در صفحه توئیتر نوشت: «به دلیل بارش سنگین برف و باران در مناطق مرکزی و شمال شرق آمریکا بیش از هزار پرواز هواپیماهای روسیه به فرودگاه‌های شیکاگو، ‌بوستون، ‌نیویورک و دیگر شهرهای ایالات متحده لغو شده است».

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه این بیانیه آمده است:‌ «در ایالت‌های نیوجرسی و پنسیلوانیا به دلیل شرایط نامساعد جوی حالت فوق العاده اعلام شده است».

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که از روز جمعه تاکنون تصادف‌های جاده‌ای بر اثر شرایط نامساعد جوی سه کشته و دو زخمی بر جای گذاشته است.

بر اساس این گزارش، در ماه‌های نوامبر و دسامبر 2018 بارش برف سنگین در آمریکا موجب لغو یا تأخیر هزاران پرواز و قطع جریان برق و نیز خسارت‌های جانی فراوان شد. در اواخر ماه دسامبر بیش از 20 میلیون آمریکایی هشدارهایی نسبت به بارش برف و وزش طوفان‌های سنگین که همه ساله در این فصل از سال رخ می‌دهد، ‌دریافت کردند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها