کد خبر: 263036
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۳:۲۶:۰۰
| |

واکنش پدر سعید علی‌حسینی به شایعه خداحافظی‌ پسرش از تیم ملی

مربی سازنده وزنه‌برداری گفت: برخی‌ها از کجا تشخیص داده‌اند که سعید علی‌حسینی می‌خواهد خداحافظی کند؟ او هیچ حرفی در این خصوص نزده و تصمیمی هم نگرفته است.

واکنش پدر سعید علی‌حسینی به شایعه خداحافظی‌ پسرش از تیم ملی
کد خبر: 263036
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۳:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ عزیز علی‌حسینی در مورد دلیل غیبت پسرش در اردوی اخیر تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: سعید اصلا ایران نیست که بخواهد به اردو برود. او به دعوت رئیس فدراسیون وزنه‌برداری آذربایجان که یکی از دوستانش هست، به باکو رفته و تا یک هفته دیگر هم به کشور برمی‌گردد. او را برای مراسمی به آذربایجان دعوت کردند و چون دوستانی آنجا داشت، به باکو رفت.

وی در مورد اینکه آیا سعید علی‌حسینی تصمیمی برای کناره‌گیری از دنیای قهرمانی دارد، تاکید کرد: نه، بعید می‌دانم. او 10 روز به باکو رفته، قبل از سفرش هم چنین صحبتی با من نداشت که می‌خواهد خداحافظی کند. ان‌شاءالله که وزنه می‌زند.

علی‌حسینی در واکنش به آنهایی که غیبت این وزنه‌بردار دسته فوق‌سنگین را به منزله خداحافظی‌اش تلقی کرده‌اند، گفت: آنها از کجا تشخیص داده‌اند که سعید می‌خواهد خداحافظی کند؟ او هیچ حرفی در این خصوص نزده و تصمیمی نگرفته است.

این مربی اردبیلی در خصوص اینکه کادرفنی تیم ملی اعلام کرده غیبت سعید علی‌حسینی در اردو هماهنگ نشده و غیرموجه است،‌ تصریح کرد: زمانی که سعید به باکو رفت هیچ خبری از تشکیل اردو نبود و نمی‌دانست قرار است اردو تشکیل شود. به همین خاطر سفرش را هماهنگ نکرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها