رشد 13 درصدی رضایت مندی مردم از پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی ناجا از رشد 13 درصدی رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس آگاهی طی 9 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

رشد 13 درصدی رضایت مندی مردم از پلیس آگاهی
کد خبر: 263104
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۴:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار محمد رضا مقیمی با حضور در مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی (197) به همراه چند تن از معاونان، به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در این دیدار، ضمن پاسخگویی به برخی سوالات شهروندان در حوزه ماموریت های این پلیس، دستورات لازم را در خصوص پیگیری سریع تر برخی مشکلات مطرح شده از سوی مردم صادر کرد.

وی در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا (197) با بیان اینکه بیشترین مراجعات امروز مربوط به سرقت از اماکن و منزل بود، اظهارکرد: امروز قریب به 60 مراجعه حضوری در این مرکز پاسخ داده شد.

سردار مقیمی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل،میزان شکایات از این پلیس 2 درصد کاهش و تقدیر و رضایت مندی از عملکرد کارکنان پلیس آگاهی نیز رشد 13 درصدی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: مجموع تماس های مردم با این پلیس در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز 13 درصد افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: پلیس نیازمند جلب مشارکت مردمی است و ما تلاش می کنیم با شهروندان به عنوان اصلی ترین سرمایه اجتماعی ارتباط و تعامل سازنده برقرار کرده و اعتمادسازی کنیم.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان، مرکز نظارت همگانی (197) را نمادی از رعایت حقوق شهروندی در ناجا دانست و گفت: 197 فرصتی برای همدلی بین مردم و پلیس است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها