سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷

از راه‌اندازی دوباره پلیس توریسم در یزد تا کارتن‌خوا‌ب‌های غیر ایرانی

باسوادی روستاییان، راه‌اندازی دوباره پلیس توریسم در یزد، 21 هزار ساختمان پرخطر در تهران و کارتن‌خواب‌های فاقد هویت ایرانی از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از راه‌اندازی دوباره پلیس توریسم در یزد تا کارتن‌خوا‌ب‌های غیر ایرانی
کد خبر: 263128
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد امید معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری گفته میزان باسوادی در روستا‌ها به 80 % رسیده و با شهر‌ها برابری می‌کند.

پلیس توریسم که برای نخستین‌بار در کشور با مشارکت میراث فرهنگی و نیروی انتظامی در سال 1381 در یزد راه‌‎اندازی و فعالیت آن پس از مدتی متوقف شده بود، با رایزنی‌‎های میراث فرهنگی مجدداً در بافت جهانی این شهر احیا می‌‎شود.

با گذشت دو سال از حادثه پلاسکو، موضوع مرمت و نگهداری از ساختمان‌های پرخطر شهر تهران کماکان لاینحل مانده و 21 هزار ساختمان در معرض خطرات مختلف قرار دارند.

علی اکبری عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس بابیان اینکه برخی از کارتن‌خواب‌ها فاقد هویت ایرانی هستند ، گفت: شهرداری با توسعه گرماخانه‌ها درصدد نجات کارتن خواب‌ها از سرمای زمستان باشد.

سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب در مجلس با بیان اینکه نسل ماهی‌ها را به مرحله نابودی و انقراض کشانده‌اند، گفت: کشتی‌های غول‌پیکر چینی به ساحل دریای جاسک، سیریک آمده و ماهی‌ها را غارت می‌کنند لذا اگر این کار ادامه پیدا کند دیگر ماهی نخواهد مان د.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها