سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷

از صحبت‌های کی‌روش درباره جانشینش در تیم ملی تا حضور فغانی در بین 10 داور برتر جهان

صحبت‌های کی‌روش درباره جانشینش در تیم ملی، حضور فغانی در بین 10 داور برتر جهان ، واکنش پدر سعید علی‌حسینی به خداحافظی‌اش از تیم ملی و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 30 دی‌ماه است.

از صحبت‌های کی‌روش درباره جانشینش در تیم ملی تا حضور فغانی در بین 10 داور برتر جهان
کد خبر: 263135
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ جانشینم در ایران تیم بهتری را تحویل می‌گیرد؛ کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن تمجید از علیرضا بیرانوند و جاه‌طلبی‌هایش که او را در مسیر درستی قرار داده گفت: هر مربی‌ای بعد از من بیاید تیم بهتری را تحویل می‌گیرد.

فغانی در بین 10 داور برتر جهان+ عکس؛ شبکه الکاس قطر اسامی 10 داور برتر دنیا در سال 2018 را در برنامه «الحکم» معرفی کرد که علیرضا فغانی، داور بین‌المللی کشورمان به عنوان تنها داور آسیایی در این لیست در رده هفتم قرار گرفت.

المعز علی در آستانه شکستن رکورد علی دایی؛ معز علی، مهاجم تیم ملی فوتبال قطر تاکنون در جام ملت‌ها توانسته است 7 گل به ثمر برساند. رکورد بیش‌ترین گل زده در یک تورنمنت جام ملت‌ها، مربوط به علی دایی است که توانسته در جام ملت‌های 96 که آن هم در امارات بود، 8 گل به ثمر برساند و حالا در صورتی که معز علی بتواند یک گل دیگر در این جام به ثمر برساند، به رکورد علی دایی خواهد رسید.

فرزند شوماخر به تیم فراری پیوست؛ میک شوماخر، فرزند میشائیل شوماخر، قهرمان افسانه‌ای 7 دوره مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان به تیم فراری پیوست.

واکنش پدر سعید علی‌حسینی به شایعه خداحافظی‌ پسرش از تیم ملی؛ عزیز علی‌حسینی در مورد دلیل غیبت پسرش سعید علی‌حسینی در اردوی اخیر تیم ملی وزنه‌برداری گفت: سعید اصلا ایران نیست که بخواهد به اردو برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها