کد خبر: 263139
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۴:۴۶:۰۰
| |

ایگواین از فهرست میلان کنار گذاشته شد

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال میلان از فهرست بازیکنان این تیم برای مصاف با جنوا خط خورد.

ایگواین از فهرست میلان کنار گذاشته شد
کد خبر: 263139
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۱۴:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ باشگاه میلان نام گونسالو ایگواین را از فهرست بازیکنان این تیم برای مصاف فردا (دوشنبه) مقابل جنوا در هفته بیستم سری A کنار گذاشت.

جنارو گتوسو، سرمربی میلان تا پیش از این تأکید داشت مادامیکه ایگواین روی بازی‌اش تمرکز داشته باشد و به خوبی تمرین کند، در فهرست بازیکنان قرار می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد که شرایط این مهاجم آرژانتینی دیگر مطابق میل گتوسو نیست، چرا که او دیگر حاضر نشده که از مهاجم پیشین یوونتوس استفاده کند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که ایگواین با همان هشت گلی که در 22 بازی رسمی‌اش به ثمر رسانده به دوران بازیگری خود برای میلان پایان می‌دهد و آماده سفر به لندن برای پیوستن به چلسی می‌شود. او در این بازی‌ها چهار بار هم کارت زرد و یک بار کارت قرمز گرفت.

ایگواین در پایان فصل گذشته با قراردادی 18 میلیون یورویی به صورت قرضی از یوونتوس پیوست و روسونری با پرداخت 36 میلیون یوروی دیگر می‌توانست قرارداد او را قطعی کند. او اما به یوونتوس برمی‌گردد تا با یک قرارداد قرضی دیگر راهی چلسی شود.

فران کسیه، آلسیو رمانیولی و داویده کالابریا دیگر بازیکنان غایب میلان در مصاف با جنوا هستند. هر سه این بازیکنان محروم هستند. علاوه بر آنها ماتیا کالدارا، جاکومو بوناونتورا و لوکاس بیلیا نیز به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها