کد خبر: 263164
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای احزاب/ یکشنبه ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷

از تاکید تاجیک به توهم برخی در دولت تا اعلام موجودیت شورای‌ عالی سیاستگذاری زنان اصلاح‌طلب

اظهارات محمدرضا تاجیک درباره توهم برخی در دولت در مورد پیروزی در انتخابات، اعلام موجودیت شورای‌ عالی سیاستگذاری زنان اصلاح‌طلب و تاکید بر اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی سیا و موساد پروژه خشونت و حذف فیزیکی شخصیت‌های انقلابی را دنبال می‌کنند از جمله مهم‌ترین خبرهای امروز هستند.

از تاکید تاجیک به توهم برخی در دولت تا اعلام موجودیت شورای‌ عالی سیاستگذاری زنان اصلاح‌طلب
کد خبر: 263164
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ۲۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای احزاب اعتمادآنلاین ؛ امروز یکشنبه 30 دی ماه با شما هستیم؛

محمدرضا تاجیک، فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین در واکنش به این موضوع که برخی از اصلاح‌طلبان معتقدند، حلقه ای در دولت به رقابت با جریان اصلاحات می‌پردازد، گفت: افرادی نظیر آقای واعظی پس از روی کار آمدن دولت جدید در تلاش هستند تا این پیروزی را به پایگاه اجتماعی بلافصل خودشان ربط دهند اما بنده معتقدم این پیروزی بیش از یک توهم نیست .

نبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه در جمع دبیران این حزب، گفت: آمریکا، انگلیس و فرانسه در انسداد سیاسی و اجتماعی قرار دارند ، یکی گرفتار تعطیلی دولت و دیگری در برزخ خروج از اتحادیه اروپا و سومی در بحران شورش‌های مردمی است.

احزاب زنان اصلاح‌طلب با برگزاری اولین اردوی مشترک تشکیلاتی، ائتلاف خود را اعلام و شورای‌ عالی سیاستگذاری زنان اصلاح‌طلب را تشکیل داده‌اند.

احمد کریمی‌اصفهانی، دبیرکل جامعه اصناف و بازار با اشاره به صحبت‌های علیرضا زاکانی در مناطره با تاجزاده گفت: آ ن زمان که آقای زاکانی هنوز محلی از اعراب نداشت، آقایان لاریجانی و ناطق اصولگرا بودند بنابراین این حرف کاملا غلطی است که آقای زاکانی بیان کرد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت بازداشت غیرقانونی مرضیه هاشمی تاکید کرد که دستگاه‌های اطلاعاتی سیا و موساد پروژه خشونت و حذف فیزیکی شخصیت‌های انقلابی را دنبال می‌کنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها