کد خبر: 263247
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۰۸:۴۱:۰۰
| |

رییس‌جمهوری از نمایشگاه کسب و کارهای آینده بازدید کرد

حسن روحانی، رییس‌جمهوری با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه کسب و کارهای آینده بازدید کرد.

رییس‌جمهوری از نمایشگاه کسب و کارهای آینده بازدید کرد
کد خبر: 263247
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۰۸:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رییس‌جمهوری در این بازدید که صبح امروز - دوشنبه- انجام شد، با توضیحات محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و متخصصان و مدیران این عرصه در جریان چگونگی حوزه‌های گوناگون این کسب و کارها، استار تاپ‌های فعال ایرانی در این حوزه‌ها و روند برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای توسعه این مشاغل قرار گرفت.


نمایشگاه کسب و کارهای آینده با توجه به ضرورت طرح موضوعات ملموس از کاربرد فناوری های روز دنیا، سناریو چیدمان حوزه های موضوعی از شهر هوشمند و نقشه و با طرح فناوری‌های مالی، کسب و کارهای فضا پایه، گردشگری هوشمند، صنایع خلاق در بخش کاربردهای فناوری شروع و در ادامه با ارائه فناوری های هوش مصنوعی و تحلیل داده، رایانش ابری، اینترنت اشیا و رمز ارزها و زنجیره بلوک به پایان می رسد.


رییس دولت دوازدهم پس از این بازدید، نشستی با وزیر، معاونان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد داشت.


روحانی پیش از این با حضور و بازدید از وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی (14 آبان 97)، راه و شهرسازی (19 آذرماه) ، نیرو (10 دی ماه) و جهاد کشارزی (17 دی ماه)، سیاست ها، اولویت ها و انتظارات دولت دوازدهم از این وزارتخانه ها را تشریح کرد.


همچنین در نشست رییس جمهوری با وزیران و معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه، هر یک از مسئولان ذیربط گزارش هایی از برنامه ها و اقدامات انجام شده، دستاوردها و نتایج، طرح های در دست اجرا و مشکلات و موانع پیش رو به رییس جمهوری ارائه دادند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها