کد خبر: 263255
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۰۸:۵۶:۰۰
| |

سلطانی‌فر:

وام ازدواج به 880 هزار نفر رسید

وزیر ورزش و جوانان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 880 هزار نفر از تسهیلات وام ازدواج بهره‌مند شده اند.

وام ازدواج به 880 هزار نفر رسید
کد خبر: 263255
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۰۸:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی فر روز یکشنبه در نشست هفتاد و دومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که در این وزارتخانه برگزار شد، افزود: 158هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج هستند و با توجه به آمار ارائه شده بیش از یک میلیون نفر تا پایان امسال از تسهیلات ازدواج آسان بهره مند خواهند شد.


وی گفت: ازدواج سفید یکی از ناهنجاری های اجتماعی است و سوغات فرنگ است و همه دستگاه های اجرایی و عملیاتی باید به طور جدی نسبت به این آسیب اجتماعی ورود کنند.


سلطانی فر اظهار داشت: برای ساماندهی این امر و جلوگیری از انحرافات بعدی و بی بند و باری هایی که در بلندمدت پیامد آن خواهد بود باید جامعه را به نحو مطلوب آگاه کرد.


وزیر ورزش و جوانان ازدواج آسان را ارزشمند عنوان کرد و افزود: به لحاظ اجرایی و سخت افزاری باید همه در صحنه حاضر شوند و از جوانان و خانواده های آنان می خواهیم نسبت به ترویج ازدواج آسان، دستگاه های اجرایی را کمک کنند.


سلطانی فر ترویج آگاهانه، آموزش و مشاوره ازدواج در زمینه تحکیم خانواده همچنین پای بندی به عقاید مذهبی را به عنوان جلوگیری از آسیب های ازدواج سفید، خواسته تمام دستگاه های فرهنگی- اجتماعی عنوان کرد.


وی یادآور شد: در این زمینه طی دو سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است و تلاش خواهیم کرد با هویت بخشی به سازمان های جوانان و مردم نهاد در راستای کاهش آسیب های قشر جوان همچنین استفاده از توانمندی و خلاقیت های آنان در تمامی عرصه ها بهره لازم و کافی را ببریم.


وی اضافه کرد: در این زمینه اولین انتخابات برای ساماندهی امور جوانان در کشور به وقوع می پیوندد و در شهر کرمان اولین انتخابات سازمان های مردم نهاد و جوانان برای انتخاب اعضا برگزار خواهد شد.


سلطانی فر خاطرنشان کرد: در راستای تشویق و تجلیل از قشر جوان جامعه در استانداری ها و دستگاه های اجرایی از وجود جوانان با انگیزه، نخبه و فرهیخته برای سکانداری امور اجرایی بهره می گیریم و رئیس جمهوری و استانداران نیز بر این مساله تاکید فراوان دارند.


در این نشست، نمایندگان دادگستری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صدا و سیما، وزارت علوم و نماینده سازمان جوانان سخنانی در خصوص نحوه و تشکیل کارگروه هایی با حضور جوانان ایراد کردند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها