«پیرنیاکان» نوازنده و مدرس موسیقی:

مقصرِ مشکلات در عرصه هنر دولت نیست

«داریوش پیرنیاکان» نوازنده و مدرس موسیقی عنوان کرد: هنرمندان، هجمه‌ها علیه هنر را به پای دولت نگذارند، عامل بسیاری از مشکلات در عرصه هنر دولت نیست.

مقصرِ مشکلات در عرصه هنر دولت نیست
کد خبر: 263308
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۰:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| داریوش پیرنیاکان گفت: هنرمندان در این شرایط خاص باید منبع مشکلاتی همچون لغو کنسرت ها و یا مخالفت با اکران ها را بشناسند و این هجمه‌ها را به پای دولت نگذارند.


این استاد دانشگاه و پژوهشگر موسیقی در رابطه با هجمه‌ها و هجوم همه جانبه عده‌ای از افراد نسبت به هنر، گفت: من از همان روزی که دولت آقای روحانی روی کار آمد، بارها اعلام کردم که یک سری افراد با دولت مشکل دارند و می‌خواهند سنگ جلوی پای کار دولت بیندازند.به هر حال این مشکلات به نام دولت دکتر روحانی نوشته می‌شود.


وی در ادامه افزود: یک عده‌ای هر طور که شده می‌خواهند با دولت مقابله کنند، حتی اگر یادتان باشد، در زمان دولت قبلی هیچ‌کس نمی‌آمد از این کارها انجام بدهد و حاشیه‌ای درست کند.


این نوازنده در پاسخ به این سئوال که حملات به هنر و هنرمندان را چه کسانی طرح‌ریزی می‌کنند، گفت: همان کسانی که می‌گویم با دولت آقای روحانی بد هستند، این حملات را برنامه‌ریزی می‌کنند.در واقع آن‌ها سعی دارند که دولت را به لحاظ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی زمین بزنند.


پیرنیاکان با تاکید بر دشمنی یک عده‌ای با دولت، پیشنهاد داد: به نظرم هنرمندان در این شرایط خاص باید منبع مشکلات را بشناسند و این هجمه‌ها را به پای دولت نگذارند.دولت اگر نمی خواست کنسرتی برگزار شود و یا با اکران فیلمی مخالف بود، می‌توانست مثل دولت قبلی اصلا مجوز ندهد.


وی افزود: هنرمندان باید بشناسند که چه کسانی این مشکلات را درست می‌کنند و اعتراضات خود را به سمت همان کسانی ببرند که باعث و بانی این مشکلات هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها